Gå til innhold

E30 GODKJENT med 3.0l M3

pIMp
 Share

Anbefalte innlegg

Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull.

Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna..

Du må gjerne være uenig i prisen, jeg har full forståelse for at mange synes det er veldig dyrt. Det jeg reagerer å er hvordan du kan utale deg om hvor lett det er å bygge å godkjenne en bil. Utsagnet ditt om at du kan bygge en E30 M3, godkjent med S50B32 til samme pris, underbygger bare inntrykket av at du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om.

Hvor mange biler har du bygd, og hvor mange har du fått godkjent med så omfattende ombygging som jeg har gjort?

Solgte ei ku en gang,ei skikkelig gullku;)

Dette emnet har du virkelig ikke peiling på. Søk litt rundt på diverse forum. Ombygging og godkjenning av dette er et hot tema om dagen, da det nærmest er umulig her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull.

Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna..

Du må gjerne være uenig i prisen, jeg har full forståelse for at mange synes det er veldig dyrt. Det jeg reagerer å er hvordan du kan utale deg om hvor lett det er å bygge å godkjenne en bil. Utsagnet ditt om at du kan bygge en E30 M3, godkjent med S50B32 til samme pris, underbygger bare inntrykket av at du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om.

Hvor mange biler har du bygd, og hvor mange har du fått godkjent med så omfattende ombygging som jeg har gjort?

Solgte ei ku en gang,ei skikkelig gullku;)

HAHAHA Det var surt å bli avslørt som en tulling som ikke har oppnådd noe annet i livet enn å være verdensmester på internett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selvfølgelig blir det dyrere å godkjenne en slik motor i en M3,ingen som har sagt at det kan gjøres til 150 000 heller.

Hva må man betale for å få godkjent en orginal e30 M3 med nyere 6er maskin da? 400 000?

Hvis man i det heletatt finner rette trylleformelen?

Hadde bilen din vært så jævla populær hadde den vært solgt for lengst!

Men for all del...JA det koster å bygge bil men på deg høres det ut som du heter potter til etternavn å ikke vil dele formelen med noen...over å ut Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så vennelig å slutt med tullsnakket. du aner ikke hva du snakker om, og du provoserer meg!

du vet ingenting om kostnader eller godkjenningsprosessen

først så utgir deg for å kunne alt om godkjenning og sier det ikke er noe problem, så spør du hva det koster.

Nei, det koster ikke 400k bare så du veit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selvfølgelig blir det dyrere å godkjenne en slik motor i en M3,ingen som har sagt at det kan gjøres til 150 000 heller.

Hva må man betale for å få godkjent en orginal e30 M3 med nyere 6er maskin da? 400 000?

Hvis man i det heletatt finner rette trylleformelen?

Hadde bilen din vært så jævla populær hadde den vært solgt for lengst!

Men for all del...JA det koster å bygge bil men på deg høres det ut som du heter potter til etternavn å ikke vil dele formelen med noen...over å ut Knut

150 000 er sikkert astronomisk mye for en som lever på ukepenger fra mor og far :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så vennelig å slutt med tullsnakket. du aner ikke hva du snakker om, og du provoserer meg!

du vet ingenting om kostnader eller godkjenningsprosessen

først så utgir deg for å kunne alt om godkjenning og sier det ikke er noe problem, så spør du hva det koster.

Nei, det koster ikke 400k bare så du veit det.

Har jeg skrevet at jeg kan alt om godkjenning? HVOR står det?

Problemet ditt er at du ikke vil høre folks meninger.

Skal ikke mer til nei hehehe....er nok litt av en operasjon detta høres det ut som. Bra dem som virkelig vet hva dem driver med og ikkeminst har penga til det får jobbe med bygg å salg i fred;)

Ja ukepenga holder nesten til mat bare 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...