E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Da var blokka borret og klar. Hentet idag på motor teknikk, som jeg bare har godt å si om! Slegner med noen bilder for dere som liker sånt. Så nå er planen at HV skal hente motoren hos meg i kveld og omsider komme litt videre
E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Ja er noe med det.. Så får vi se åssen det fyker ann videre, gleder meg veldig til å få mitt nye verksted og få opp bukken og komme igang igjen! Overtagelse på nyhuset er 8 april så da er jeg på gang
DreRacing@ Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 hva er denne myten med att 3.8 blokkene sprekker så lett?
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Er ikke en myte det. Flere som har opplevd det med seriøs overlading. Derfor jeg bygger på 3,6 blokka. Men flere har vel fått 3,8 blokkene til å holde så er vel ikke alle som ryker. VS var vel en 3,8 blokk som var bygd på.
DreRacing@ Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 ok, trodde dette var en 3.8 jeg. har 3.8 selv, håper den holder. du skulle ha testa den nye topppakningen til cometic
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Ja det kan du si, men har hatt av M30 toppen x antall ganger, så nå prøver vi pyramide. Så får vi se.
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Noen som kan hjelpe meg med EU? Ingen som får bilen på bukken... $$
Trond.S Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Heisann. Nå begynner det å skje ting her. Det kan vi "li" Hilsen Trond
E28 TURBO Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Jepp Trond. Nå er blokka i HV sine hender igjen så får vi se om ikke han får lurt sammen gleden ettervert. Alle delene skal finnes nå og være klare, så burde være håp. Ellers skal jeg flytte i påsken overtar huset 8 april så da skal løftebukk inn og E28 opp i lufta! Så blir det vel av med turbo EU også blir det vel å rive litt i ting igjen
plugg69 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 bi grovt dæ her.. meeen.. lenge si du ha skreve no.. går du bære mæ husplaner?
E28 TURBO Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Ja driver å flytter ned på Godset. Leter etter bukk om dagen, også har Helge motoren min så før jeg får bukk og får motoren kommer jeg ikke så mye videre. Tviler på jeg rekker denne sesongen takket være OSLO SYLINDER SERVICE Men vi får se hvor mye tid HV bruker kan jo hende jeg rekker litt mot slutten av sesongen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå