Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stemmer. Down pipe til wastegate ble lagd mellom syl syl 4 og 5 og da ble d ikke plass mellom til vannrør gett. Siden grenrør var coatet og klart blir d sånn.

Nå måtte jo d planes så er spent på åssen coatingen ser ut når d er gjort..

Skrevet

Ser veldi bra ut! :)

Tenkte på hjulbrønnen din, skal ha de på omtrent samme måten i min e28.

Men kansje litt dumt å ha batteriet så nære bensinpumpene og catchtank?

Skrevet

Jepp litt motbakker... Skal etter planen mappe 2 mai. så får se. Men nå har grenrøret ligget hos planing i 2 uker uten at de har begynt på det, så er igang igjen. Men henter d mandag og leverer d hos motorteknikk og prøver der. Burde gå ann å få den kjørbar om ikke alt blir helt 100 så skal d funke.

Skrevet
Skjøtehylser/krympestrømper til ledn nett. Med loddetinn i dem.

hvor får man tak i sånt?

er da bare å tvinne kablene sammen, såkrympe den der på så blir de lodda sammen inni?

Skrevet

Rodin, wurth har dem iallefall. Ja du kan tvinne, men blir fort skarpe kanter som stikker ut, jeg passer bare på at endene overlapper inni skjøten der tinnet er varmer ende først så ikke tinnet renner vekk og smelter tinnet tilslutt, maserer tinn litt med fingrene også sitter det dønn. Fint å bruke der det er fare for fukt. Men de er ikke gratis

Skrevet

Neida, ikke dødd helt. Satt 8 timer foran fresen igår og planen røret. Var utrolig hardt!

Men nå er d flatt som jorda i middelalderen!

Ellers ved ny prøvemont idag så jeg at ikke kjølerøret kom i konflikt fortsatt med grenrøret. Måtte bygge om enden på d igjen og snevre inn på syl 3 da det ble veldig trangt her og. Har brukt kvelden med surven og laget et halvt rør som går inn hoved røret og slipt vekk det som trengs så må jeg få sveist den lille biten inni. Får ta noen bilder ettervert.

Ellers er vel pumperommet i hjulbrønnen 95% ferdig. Har trukket ny pluss kabel fram fra bagasjerom og inn i motorom. Dynamo er overhalt og har fått nye lager og regulator med børster.

Felt inn bensintrykksmåler og bredbandlamda måler inn til høyre for innstrumentene der klokka og bryter til nødblink og varmestrenger er. Disse bryterne er flyttet ned der omluft bryter satt til varme app denne er kuttet ut og flyttet ned til høyre for stereo og skal brukes til å justere turbotrykk med.

Nødblinkbryter skal stå til venstre for stereo.

Går sakte men sikkert, men er ikke så flink å skrive inn her :)

Hyggelig med innteresse joachim.

m3zhx3qx7anamifr7zio.jpg

fp0ms1733hy7qpkqip50.jpg

Skrevet

Har ikke tatt enda morten ,men skal se om jeg tar noen i morra. Ble faktisk ganske greit seende ut. Ville ikke bruke luftdysene da disse trengs på varme dg! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...