joachim sørlie Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 ja, lykke til! håper virkelig alt det her ordner seg, er nok sykt leit når man har brukt så mye tid og penger på noe, så er alt bare kast.. igjen, lykke til, håper det ordner seg
E28 TURBO Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Jaha da har d skjedd litt igjen. Var hos motorbygger igår og han fikk se delene. Ble lovet nye deler og at dette skal bli ordnet opp i. Visste seg og at ikke motor var feil på register ,men at det enten er feil stempler event stått feil vei i tilleg til at toppen var planet ned alt for mye. Så må ha ny topp. Dette skulle jegså få. Idag har jeg hentet ny oljepumpe på GS i Oslo og vært og honet blokk i maskin. Denne har klart seg og jeg kan bruke 94mm stempler. Dette forkorter ventetid på disse mye da ppf ligger inne med sånne. Ventilene i toppen skal kontroleres de nærmeste dagene og se om de kan brukes videre.
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Enda godt han erstatter etter seg da vertfall. Blir det at han skal montere igjen, eller gjør du det selv?
Jørgen-A Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 bra det da. si fra om du trenger ventiler. jeg har.
E28 TURBO Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Det skal jeg Jørgen. Skal montere sjøl....
S.Hafsmo Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Det var da virkelig godt å høre at motorbygger tar ansvaret. Så får man bare satse på at det blir en noe mere smertefri affere med oppstarten denne gangen.
Trond.S Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Greit med noe positivt nytt i denne tråden også. Håper du får smekka sammen en motor som gjør det hardt å være rammevanger på gammel e28
E28 TURBO Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Etter en pust i bakken og noen samtaler med motorbygger, er nå en 3,8 topp levert til overhaling i oslo. Skal byttes styringer og har nye eksos ventiler. Deler er på vei fra Bilsalongen i skien og stempler på vei fra PPF.. We are back on track. Blir i prinsippet å bygge ny motor selv denne gangen.
E28 TURBO Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Stempler og topp pakning kommet fra PPF. Kom med DHL nå, 1 døgn tok d+ at alt var faktisk helt og iorden. Mulig PPF har byttet da det har vært mye piss med UPS. Så nå går d sin gang, bare underspylingsdysene kommer nå, så vi får satt inn dem så kan vi begynne å montere sammen gleden igjen!
Kjakan Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Det hørest bra ut Går no ikkje lange tida da når alle deler er på plass å få den ihop
E28 TURBO Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Nei, burde gå greit å få den sammen når alt er her. Får litt råd og hjelp fra Oslo Motorservice som har vært helt fantastiske gjennom alt dette. Hjulpet meg å hone, sjekket den gamle toppen og planet grenrøret for meg. Helt unik service og peiling Rune der har. Det er de som skal kontreolere og overhaletoppen nå. Så skal det settes inn dyser i blokk til underspyling som også de gjør. Får ikke fullrost dem!
Jørgen-A Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 bra du er i gang igjen. Hvilken pakning går du for? mls?
E28 Power Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Kjekt å lese at du har litt medgang igjen! blir bra dette her! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå