Andy Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Frem og bak seter, dørtrekk, midkonsoll, sideplater bak og gulvmatter selges samlet. Alt er helt, men framsetene bør renses. Må hentes i Aremark/Halden Pris: 1900.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 TTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 hvorfor så utrolig billig? lykke til med salg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Vel, siden du er den eneste som har nevn noe om interiøret i det hele tatt, så er det kanskje ikke så billig... Jeg har ikke bruk for det og det tar endel plass, så vil egentlig bare få det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 nja, ordne med flere bilder, så blir det nok flere interesserte. Jeg hadde tatt det på dagen, dersom det var til min bil. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Mulig å få pressa det inn i en E30? ;D Forseter går vel men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette ligger her enda. 1500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå