nicolaiba Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Er bilen solgt `? Snakker vi en ekstra bra pris nå som snøen er kommet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Står laangt under snøen nå, men ønsker å bytte den i noe, eller bytte mot en facelift og jeg kan gi kr i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 km har den gått? noe spesielt du tenker å bytte i evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 km har den gått?noe spesielt du tenker å bytte i evnt? Husker ikke helt hva det står på speedoen jeg, men denne trenger nok en god overhaling kansje. Bremser og div sitter nok. Har stått stil og ute i mange år nå. Men ikke så jævla mye rust, mest på dørene osv. Kan bytte med mye rart egentlig jeg, 17-18 dekk, felger, ja åpen for alt jeg. Kan godt betale noe i mellom å bytte mot en face lift E30, seff 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei:) går bilen? Bytte i moped? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Hva får jeg imellom for turbo'n a:P? Todørs uten rust å uten luke:) rart at denna ikke er solgt enda, knallpris! Får jo ikke lettere e30 enn denna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei:) går bilen?Bytte i moped? Bilen går ikke, har ikke godt på laang tid, så regn med at bremser og div må repp. Hvordan mopped=? Bilder,moddel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Det er en suzuki tsx 2000mod. den er i grei stand. det er trim forgasser(dellorto 21mm) og sylinder(Airsal 47mm) motor er i bra stand er er også nye lager i hele blokka. Ny lakkert ramme. Bilde kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Det er en suzuki tsx 2000mod.den er i grei stand. det er trim forgasser(dellorto 21mm) og sylinder(Airsal 47mm) motor er i bra stand er er også nye lager i hele blokka. Ny lakkert ramme. Bilde kommer:) Ja kom med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 km har den gått?noe spesielt du tenker å bytte i evnt? Husker ikke helt hva det står på speedoen jeg, men denne trenger nok en god overhaling kansje. Bremser og div sitter nok. Har stått stil og ute i mange år nå. Men ikke så jævla mye rust, mest på dørene osv. Kan bytte med mye rart egentlig jeg, 17-18 dekk, felger, ja åpen for alt jeg. Kan godt betale noe i mellom å bytte mot en face lift E30, seff 2 dørs. har en e30 325ix bakstilling da om int, med viskosediff. masse annet e30greier og da for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Ikke intr i viskose diff, og har nok bakstillings deler. Mulig det kommer en å ser/ kjøper den, bare jeg får den frem av snøen. Men intr i å bytte den bort også kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 bilde kommer i morgen eller på tirsdag. Hold den av til da viss du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Har bulken ve dekke gått noe uttover kanalene? du har papirer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Har bulken ve dekke gått noe uttover kanalene?du har papirer på den? Ja ltt, må "slegge" litt ved pedalen, ikke mye stress å få til. Ja, papirne er i orden, levert salgs melding inn på meg, men mangla vist del 2 på forje eier. Da må hun på biltilsynet å melde det tapt. Skal orden der før ev salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Synn det ikke var takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå