Gå til innhold

Søknad om ombygging

Ajern
 Share

Anbefalte innlegg

kan fortelle deg hva du må gjøre i hvertfall...

du må ta kontakt med BMW, få verkstedmester der til å¨d okumentere hva som er forskjellige fra din 318 til 325en.. så må du dokumentere at du har bygd om nevnte deler, så kan du få det godkjent...

vekta på bilen er jeg ikke sikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 6 syl. motor veier mer enn en 4 syl. Før 1.1.08 fikk du nedskrevet til 4 sitteplasser for å kompensere den økte vekten. Mange biltilsyn har etter denne dato sluttet å godkjenne dette. Men jeg har lest på Bimmers at det fortsatt er noen som har fått dette gjort,så det er tydligvis enkelte BT som fortsatt gjør det. Mitt forslag er at du legger ut en tråd her og spør hvilke BT som fortsatt gjør dette,også kontakter dette BT etterpå. Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men vekta på bilen varierer også med hva du har av utstyr på bilen da... Så.. Derfor jeg ikke var sikker.. Risløkka bt var hvertfall positive til min ombygg fra 4 til 6 syl. Nevnte ingenting om vekt. Og på min var det bare bremser som var greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW sa til meg at dei ville ha alle delenr. og chassi nr. i fra den bilen du har hentet deler i fra..

Du går først til BT og hører med dei. Så skriver du en søknad/brev om kva du skal gjøre for noe, kas bil du har no og kva du skal bygge om til. få med registerings nr fra bilen din, med motor effekt fra begge bilane osv. få med alt. når du har fått svar på den, om du får godkjent, går du til BMW og snakker med verstedmestern, og viser papirene og spør dei om dei er villigt til å kunne dokumentere dette for deg.. :)

Eg har fått godkjent søknad om ombygging fra en e30 323 til 328 m52b28 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...