jensemann23 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 de kan uansett ikke spore deler tilbake til spesifikk bil, så om motoren kommer fra ebay er det helt ok så lenge du har kopi av vognkortt og donorbilen er nyere enn den bilen du skal bygge om. Alle de andre delene kan du ta fra andre biler(det gjorde jeg hvertfall), ingen som sjekka noenting. MEn alle delene er originale da. Gikk veldig greit i trondheim
NoName Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Var iallefall det BMW ville ha i fra meg. deler nr. og chassi nr. der eg henter delene i fra..
jensemann23 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 ja de vil ha det, men det trenger ikke komme fra den bilen.
Torminator Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Hvor nøye er de med at donorbilen må være nyere da? Har en 98-modell E36 320 som jeg vurderer å bygge om til 328. Men er jo ikke så alt for mange av de 328'ene som er nyere da... Får ikke godkjent så lenge det er samme type motor? F.eks 96-modell? Er det forresten noen som vet om det er noe annet enn bremsene bak som må byttes på 320->328? Og er det snakk om bare skivene, eller kalipperne også?
jensemann23 Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 328 har ventilerte skiver bak. må bytte både skivene og calipperne. vet ikke hvor nøye de er på å sjekke serienr på motor, gjorde ikke det på min. men jeg hadde kopi av vognkort fra donorbil, samt kvittering fra selger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå