Lokketor Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 må vekk dette her! gi meg noen bud da!
SofaKingFresh Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Kunne du knipsa et bilde av sideskjørtet sittende på bilen? Et litt bedre bilde bare Vil se åssen det sitter på en E34. Om jeg liker det, er jeg muligens int. i det!
Lokketor Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 kitet står ikke montert på bil men kan jo alltids teipe sideskjørtene på og ta et bilde får det gjort etter helgen
opeth84 Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 *venter også på bilde* du har ikke en bakrutesenker til for hånd da? det som frister mest (ö,)
opeth84 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 kitet står ikke montert på bil men kan jo alltids teipe sideskjørtene på og ta et bilde får det gjort etter helgen Dette er snart en måned siden du skrev,så da har du fått ordnet med nye bilder? (^^,)
SofaKingFresh Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hvor ble det av bildet med skjørt hengende på bilen?
Lokketor Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 fikk ikke tatt bilder av skjørtet på bil for e34en jeg hadde er solgt :/ ser såvidt sideskjørte på bilen på det første bildet i tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå