Gå til innhold

2001 Mod M3 kompressor selges!

Morten1989
 Share

Anbefalte innlegg

Sinnsyk rå bil!

Vet du noe om hvor mye den yter med presse??

jeg likte fargen!! gjør den særegen. Denne har 400hk i motor. Det er active autowerke kompressor.

Syns det er rart den ikke er solgt enda.. VELDIG billig mener jeg! Og du får mye bil for pengene. Løp å kjøp:D

400hk i motor? 57 hk mer for 80 000 var stusselige greier.. :roll: Sikker på at du ikke mener 400 på bakhjula?

nei, jeg stussa veldig over dette selv. Jeg er ganske sikker på at han sa 400 i motor (men såklart, vi kan ha misforstått hverandre ). Dette kan vel trådstarter bekrefte/avkrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare en misfortåelse. Om det er ess sitt kit så er det 400hk på hjula... sånn + -

Det høres jo helt usannsynlig ut, så da må jeg nesten forklare meg:

En kompis av meg sikler etter ny bil om dagen og ville at jeg skulle ringe for han. Det er ikke ess-kitet, det er Active autowerke kit.

Han hadde vurdert å konverte til esskitet for å få mere hester, men de ville ikke bruke andre deler enn sine egne. Uansett hvor usannsynlig det høres ut, så er jeg fortsatt skråsikker på at han sa 400hk i motor.

Eier av denne strøkne bilen ville ha det "lille ekstra" og det har han jo fått.

Om jeg var på utkikk etter e46 m3, så ville jeg sterkt vurdert denne. Likte den spesielle fargen og syns også at prisen var fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...