mropsahl Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 ny minstepris er 7 høvdinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 mandagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 bump! passer bmw og volvo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 gikk ut blid og fornøyd en solskinnsdag for å prøve en felg på bilen bare for å se sånn ca åssen det ble seende ut før jeg evt. kom til å selge dem.. så da ene vinter hjulet var av, slengte jeg opp 19" og skulle ha det på navet så gikk den F*** ikke innpå!! det var for trangt! så nå lurer jeg på om boltsirklene er som han jeg kjøpte dem av er riktig også. går det ann og måle boltsirkelen på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Alt står inni felgen, og er mulig nav åpningen er mindre enn det du skal ha, bare å måle diameter på nav og nav-på-felg. Husk, sjekk navnet på bilen om det ligger sentrerings ringer igjen etter vinterfelgene..om di ligger igjen blir det jo trangt å få på felger som har samme nav åpning som bilen faktisk skal ha. Når du har lest boltsirkel er det bare å ta kontakt med felgforhandlere og høre hvem som har den NAV størrelsen OG boltsirkel og annonsere på nytt Dette er flotte felger, men merkelig at di kun er 7"..det jo vanlig bredde for 16-17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Takk for tipset skal sjekke det opp og legge ut felgene på nytt. ja 7" er veldig smalt for en 19" felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå