Simpel Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Sikler litt på den her: http://www.auto24.de/anzeige-BMW-525-d- ... suche=1& Har klikket inn data på Tollvesenets sider og fått opp en engangsavgift + MVA på 192000. Hvis en da legger på innkjøpspris blir vel dette det det koster å få bilen med norske skilt på den? + MVA på transportkostnader, ooops ja. Det er vel ikke noe mer er det vel? Er dette en bil å bruke 320000 kroner på? Hva tror dere?
Hakon Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Sikkert en fin bil dette. Ikke noe særlig med utstyr, men den har i alle fall sports-stolene. Sjekk tilsvarende biler på finn, og se hvor mye du sparer, så vet du om bilen er verdt pengene
Saltkjelen Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Sikkert en fin bil dette. Ikke noe særlig med utstyr, men den har i alle fall sports-stolene. Sjekk tilsvarende biler på finn, og se hvor mye du sparer, så vet du om bilen er verdt pengene Jeg er helt enig med øvre tale. Syns ikke dette ser ut som noe spesielt godt kjøp..
Hakon Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Sikkert en fin bil dette. Ikke noe særlig med utstyr, men den har i alle fall sports-stolene. Sjekk tilsvarende biler på finn, og se hvor mye du sparer, så vet du om bilen er verdt pengene Jeg er helt enig med øvre tale. Syns ikke dette ser ut som noe spesielt godt kjøp.. Nå har ikke jeg tatt meg bryet med å sjekke tilsvarende biler på finn.no, men det er klart at når bilen skal selges videre her i Norge er det lettere om den har i alle fall skinn-seter...
Simpel Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Tror dere har helt rett. Fant jo denne, 1 år nyere og mye bedre utstyrt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18951462 Ser ut som det ikke er så mye å hente på privatimport av denne typen. EDIT: På denne var det jo heftelse på 560000 kroner. Høres litt ekkelt ut, er dette normalt? Når bilen går for 375000, mener jeg.
aloebiz.net Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Tror dere har helt rett. Fant jo denne, 1 år nyere og mye bedre utstyrt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18951462 Ser ut som det ikke er så mye å hente på privatimport av denne typen. EDIT: På denne var det jo heftelse på 560000 kroner. Høres litt ekkelt ut, er dette normalt? Når bilen går for 375000, mener jeg. Heftelsene synker ikke i takt med nedbetalingen. Det tallet som står der er akkurat det beløpet bilen ble pantsatt med når pantsettelsen ble inngått. Han kan godt ha en restgjeld på 10.000 kr. og likevel står det fulle beløpet der helt til heftelsene blir slettet.
Simpel Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Det forklarer saken - og da er det jo ikke noe skummelt. Takk
aloebiz.net Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Det forklarer saken - og da er det jo ikke noe skummelt. Takk Sier ikke at det ikke er skummelt Kommer jo helt an på det! Bare sørg for at han sletter heftelsene ved salg!
Simpel Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Ingenting som involverer en halv million er 100% u-skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå