Just-turbodiesel Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 jeg legger meg flat, trudde aldri jeg skulle si at en e30 kunne bli rå, men jeg tygger i meg grasset her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Det er morsomt med mye motor, men jeg skjønner ikke hva som er så kult med en fantasillion hester når man ikke har sjans å få dem ned i bakken. Bilen SÅ jo ganske bra ut, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Det er morro EirikL Og det hørtes ikke ut som at han hadde veldig problemer med feste ved reine pådrag. Værre når han clutcha ut Men sånn skal det værra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, skjønner at det er morro, men jeg tror det hadde vært mer moro å tone ned effekten 15 % og kanskje ha feste fra første pådrag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Det går vel litt på smak å behag det kan jeg tenke meg For min del synes jeg min -97 m3 var morro i det hele tatt og angrer ikke på at jeg gikk over til en m50 2.8l turbo motor med mere futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, skjønner at det er morro, men jeg tror det hadde vært mer moro å tone ned effekten 15 % og kanskje ha feste fra første pådrag;) Trenger ikke å gi bånn gass vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Wendel, selvfølgelig blir det smak og behag. Det er bare jeg som ikke har blitt bitt av turbobasillen Hawkon88, det var det som var litt av poenget mitt. Hvis man ikke kan gi full gass, hva er da poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Også slipper man poblemet med varmen og man trenger ikke skur så mye med litt mindre HK og uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 det er jo nettopp null feste som er morro, jeg ser hvertfall ikke glede av disse trøtte m3'ne som ikke får slipp i annet enn 2 gir såvidt på tørr asfalt.. da er det bedre å ta bussen eller kjøre seg stasjonsvogn som går like bra med turbodiesel og automat. Altså brukervennlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Sykt rått det der Vert morro med noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 det er jo nettopp null feste som er morro, jeg ser hvertfall ikke glede av disse trøtte m3'ne som ikke får slipp i annet enn 2 gir såvidt på tørr asfalt.. da er det bedre å ta bussen eller kjøre seg stasjonsvogn som går like bra med turbodiesel og automat. Altså brukervennlig bil. M3 er ikke laga for å spole i 3-4 gir gitt. Likevel kjører den fra mye orginale turbobiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvilke biler som er laget for å ha dårlig grep da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Er jo nettopp det jeg sier. Den er jo laga for å ha mest mulig feste og kjørbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Den er så sinnsykt porno den e30n der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå