BMW318TDS96 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Noen som har en ide på hvordan få laget en basskasse i en e36 cab det er liten plass inni bagasjen. Kanskje noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Spør de på din lokale bil radio-butikk. Bilradiospesialisten i trondheim designer og lager kasser til det du måtte ønske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Lag en kasse som dekker det lille rommet innerst i bredden g dybden, så bygger du ut kassa til å få plass til høytalere, har ikke noe bilde, men hadde engang en kasse som var tilpasset E36 cab, med 2x10", der var elementene skrudd med magneten ut og på skrå oppover. Men kassevolumet var vel litt i minste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg hadde denne løsningen i min e36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hvordan er det man får best lyd i en cab? Stor forskjell om man vender kassene mot kupéen? låner tråden litt mer og spør om noen har byttet org anlegget, og hvordan det er å få disse ut evt. montere noe nyere? vil holde bilen så clean som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Focal har en 8" liten kasse passer perfekt inn i hullet og spiller overaskende bra! nok til vanlig bruk samtidig som den ikke tar noe spess plass har en sånn i min cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 hva har du av forsterker ved siden av? Mye koster dette sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimonA Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har en kasse med trestk 8" i min og det virker veldig bra. har også litt plass til vaskebøtta og en handlepose:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 deg med den røde caben i skien? : ) Er så lite med plass bak der at jeg kunne tenkt meg å ikke brukt så mye av det hehe toomas, kunne du slengt ut et bilde av hvordan den ser ut i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hei, vet du hvor mange liter de kassen rommer? skal bygge meg kasse selv, og er har ikke peiling på hvor jeg skal starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hvis du ser i første post i tråden om gammelbilen min, finner du en genial måte å bygge anlegg i cab (hehe, nei det er jeg som har gjort det ) http://bimmers.no/viewtopic.php?t=57888&highlight=cab PS: jeg har enda signalkablene til dette anlegget liggende, hvis du skulle trenge det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå