sondred Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Så denne parkert langs oslos gater.... klarte ikke la vær:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 skulle hatt de felga! resten kan jo kastes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Om jeg ser rett henger det noe uggabugga greier i speilet... Ingen bombe akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 hang et lite tempel i speilen ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Det må da finnes grenser på hvor smaksløst man kan gjøre ting!! Voldtekt av en av de peneste karrosseriene på vanlig personbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Voldtekt av E39 Greit at det er hver sin smak hvordan man styler bilen sin, men dette var bare stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Repost hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Kjente jeg ble litt kvalm nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Denne har vært fotografert og lagt ut utallige ganger før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, den stikker seg jo bra ut, så det er ikke så rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Haha, denne la jeg ut for flere å siden.. Tror eieren bor på Skjetten... Ser han har oppgradert med litt fangere siden sist, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Nydelige felger, ellers var bilen boss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Denne har jeg sett på motorveien mot oslo før, lå på siden og gliste litt. Skulle ta bilde av den men da tråkka han på. Men det var ingen m5 akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Håhåhåh Styggeste bakende jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Håhåhåh Styggeste bakende jeg har sett!! Burde gi plenty med downforce med de to vingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå