Olelink Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 se der ja Du burde snakke med J.Hofstad her inne, han bor som sagt i Tr.heim og har både carsoft og vet masse om BMW
Thomaz Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Med EWS2 så starter den å går i noen sekunder før den stopper. Dette stemmer.. Hatt feil med ews2 så vet godt hvordan det er
Olelink Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Med EWS2 så starter den å går i noen sekunder før den stopper. Dette stemmer.. Hatt feil med ews2 så vet godt hvordan det er Vet ikke hvordan EWS vil oppføre seg ved feil, men ved normal tilstand på min reagerer ikke starteren når EWS er "aktivert".
Till Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Når du trikser og mixer kan alt mulig skje med ews en. På min is med ny m44 motor går starteren og bensinpumpen mens eneste gnisten eg får kommer når eg slår hodet i blokken i ren frustrasjon. Carsoft kan fikse driten ellers er du nødt og slepe saken te bmw
Olelink Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Du har vel EWS 1? Nei, GT har EWS II. EWS II ble inkludert i biler fra og med Januar 95. Men dette blir OT, det hjelper ikke trådstarter. Som nevnt over er nok det beste å få tak i noen med carsoft eller dra den til bmw for diagnose og evt videre software utbedring.
Thomaz Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Oki.. Ja ble litt OT .. Er litt nyskjerrig vett En diagnose på BMW burde ikke koste alverden.. Så anbefaler å gjøre det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå