EndreM Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Jeg kjøpte navigasjon til bilen min tidligere i år, men har aldri hatt tid til å installere. Nå skal bilen vekk, jeg skal flytte, og har ikke lyst å sitte igjen med alle delene. Komplett navigasjon (ledningsnett, antenne, braketter, strøken MKIV skjerm, cdveksler, osv osv.) 7500 kr / bud Kontakt: - PM - EndreM@hotmail.com
Mikael-B Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Er det mulig å montere sånt i en bil med kun cd-spiller fra før ?
EndreM Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Ja, var derfor jeg kjøpte det. Bildebump
Saltkjelen Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Er dette mye pes å montere? Medfølger det noen form for monteringsanvisning. Ser også ut til at dette innehar noe trlefonopplegg også, hvordan vil det være for biler uten bluethoot/telefon-opplegg? Medfølger det noen mikrofon for dette eller hvordan er dette?
EndreM Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Tja, om du har montert anlegg før, er det vel ikke så mye mer du trenger å kunne. Men det tar nok litt tid. Min er uten telefon, og det skulle ikke være noe problem. Ledningsnettet er kjøpt nytt. Hva som er med vet jeg ikke 100% sikkert. Det går for 6000 denne uken. Det er farlig billig.
Saltkjelen Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Ja, ok. Men alt fungerer, skjerm, dvd, cd veksler osv? Jeg byr deg 5000kr så står du fritt til å godta eller ei. Det er nå hvertfall en start..
bmwmaxi Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Er ikke det et MK3 navi med MK4 skjerm. MK4 navin er merket med dvd på boksen.
netrom Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Er ledningsnettet og deler til montering av dvd og cd-veksler til en touring eller sedan, regner med at det sikkert er forskjell på det.
EndreM Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Saltkjelen, du har PM Den var oppdatert til nyeste versjon i mars da jeg kjøpte den. Om det er forskjell på ledningsnettet, er den kun til sedan.
bmwmaxi Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Hvis du kunne svare på om boksen faktisk er mk4 så har du flere her som er int.
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Det er en MKIII navienhet som er på bildet øverst i tråden her, altså CD-navi. MKIV er den eneste i den rekka som er DVD-basert, og har som bmw-maxi viser over her en svær DVD-logo midt i fronten. Hvis dette er en navipakke med MKIV og nytt kabelnett for retrofit, så er det en meget bra pris, og en overkommelig jobb å montere.
stfoer Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Jeg har selv montert dette i 2 av mine biler. En 2002 E46 325ia cab, og en 2003 E39 520ia. Som Gunnar sier er dette overkommelig, men man bør ha en del kunnskap om el-anlegg etc. Det er ikke bare plug and play.
EndreM Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Hm, okei. Har ikke vært meningen å prøve å lure noen, hvertfall. MKIII navi med MKIV skjerm da.
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 stfoer, Med nytt ledningsnett fra BMW for ettermontering, så er det ikke så mye el-peiling man trenger. Eneste er for å koble seg innpå hastighetssignal på venstre baklykt.. og evt. noe ift. DSP eller ei.
Saltkjelen Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 stfoer, Med nytt ledningsnett fra BMW for ettermontering, så er det ikke så mye el-peiling man trenger. Eneste er for å koble seg innpå hastighetssignal på venstre baklykt.. og evt. noe ift. DSP eller ei. Men det som er bra her er jo at prisen inkluderer god bistand fra deg - som allerede har gjort denne operasjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå