Gå til innhold

E39 MKIII Navigasjon, MKIV skjerm - Solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte navigasjon til bilen min tidligere i år, men har aldri hatt tid til å installere.

Nå skal bilen vekk, jeg skal flytte, og har ikke lyst å sitte igjen med alle delene.

Komplett navigasjon (ledningsnett, antenne, braketter, strøken MKIV skjerm, cdveksler, osv osv.)

7500 kr / bud

FS013.jpg

FS011.jpg

Kontakt:

- PM

- EndreM@hotmail.com

Skrevet

Er dette mye pes å montere? Medfølger det noen form for monteringsanvisning. Ser også ut til at dette innehar noe trlefonopplegg også, hvordan vil det være for biler uten bluethoot/telefon-opplegg? Medfølger det noen mikrofon for dette eller hvordan er dette? :)

Skrevet

Tja, om du har montert anlegg før, er det vel ikke så mye mer du trenger å kunne. Men det tar nok litt tid.

Min er uten telefon, og det skulle ikke være noe problem. Ledningsnettet er kjøpt nytt. Hva som er med vet jeg ikke 100% sikkert.

Det går for 6000 denne uken. Det er farlig billig.

Skrevet

Ja, ok. Men alt fungerer, skjerm, dvd, cd veksler osv? Jeg byr deg 5000kr så står du fritt til å godta eller ei. Det er nå hvertfall en start.. :)

Skrevet

Saltkjelen, du har PM

Den var oppdatert til nyeste versjon i mars da jeg kjøpte den.

Om det er forskjell på ledningsnettet, er den kun til sedan.

Skrevet

Det er en MKIII navienhet som er på bildet øverst i tråden her, altså CD-navi. MKIV er den eneste i den rekka som er DVD-basert, og har som bmw-maxi viser over her en svær DVD-logo midt i fronten.

Hvis dette er en navipakke med MKIV og nytt kabelnett for retrofit, så er det en meget bra pris, og en overkommelig jobb å montere.

Skrevet

Jeg har selv montert dette i 2 av mine biler. En 2002 E46 325ia cab, og en 2003 E39 520ia. Som Gunnar sier er dette overkommelig, men man bør ha en del kunnskap om el-anlegg etc. Det er ikke bare plug and play.

Skrevet

stfoer, Med nytt ledningsnett fra BMW for ettermontering, så er det ikke så mye el-peiling man trenger. Eneste er for å koble seg innpå hastighetssignal på venstre baklykt.. og evt. noe ift. DSP eller ei.

Skrevet
stfoer, Med nytt ledningsnett fra BMW for ettermontering, så er det ikke så mye el-peiling man trenger. Eneste er for å koble seg innpå hastighetssignal på venstre baklykt.. og evt. noe ift. DSP eller ei.

Men det som er bra her er jo at prisen inkluderer god bistand fra deg - som allerede har gjort denne operasjonen.. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...