touchoflemon Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Trenger begge drivaksler forann, begge mellomakslinger å muligens diff forann! Og om noen har peil på den elektromekaniske diff sperra..? Alt av interesse Send helst pm.
Eirik Viste Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Jeg har bunnpanne med diff fra en Alpina 3.0 IX. Kjørt 137.000 km. I tillegg kjøpte jeg en man.525IX girkasse med fordelerkasse som skal være i topp stand. Kjørt 153.000 km. Og jeg har mellomakslingen fra girkassen til diffen bak og akslingen som går fra diffen framme til fordelerkassen. Kan selges for 4.000 kr + frakt. Selges helst samlet, men diff og akslinger kan nok også kjøpes separat. Det er ikke mange IXer, så kanskje det er lurt å ha deler på lager som du ikke trenger akkurat nå? Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
noekult Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Har visst høyre drivaksel liggende. Kan selges til rett pris (2000 kr.?), evt byttes mot venstre drivaksel om du kommer borti det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå