Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Har ikke hatt så mye tid til å skrive her inne på en stund pga mye jobbing og andre ting.

bilen er ikke helt ferdig enda er en del små fiks som forsatt mangler, men til våren blir det bytting av begge forskjermene siden de jeg har på nå er uorginale og passer elendig dårlig.

blei også påkjørt forrige helg av en kompis

dbhv1lsusifxcn5wa7c9.jpg

har også drevet å bygget litt stereo, er nesten ferdig mangler bare å få trekt det i likt trekk som det er i resten av bilen

6dxnhewv0m0w75k4wmbn.jpg

pd7x6tl21sl3dqj8yse1.jpg

har fått bytta bakdøra, og lakkert den og fordøra.

så bilen er strøken i lakken igjen

dlplkayph7dbd2mel9i0.jpg

7mw403qee8yme9hva547.jpg

Skrevet

Synd med påkjøringa :( skjedde det noe mere enn det på bildet?

Så veldig bra ut i bagasjerommet :) blir bra når du får trekt det :D

Skrevet
Synd med påkjøringa :( skjedde det noe mere enn det på bildet?

Så veldig bra ut i bagasjerommet :) blir bra når du får trekt det :D

Nei skjedde ikke noe mer enn den store bulken på døra + noen riper i lakken på fordøra

Skrevet

Interessang løsning på stereo`n :)

Vi må få høre hvordan du synes lydbildet blir med en sånn løsning. Vil kanskje gjette at lyden fra høyttalerne vil "drukne" litt når bassen står montert sånn? Selv har jeg 6x9" rett bak seteryggen, og basskassen lengre bak.

Skrevet

Herlige bilder!

Funker bilen bra med piggfritt eller?

Hadde 325IX Touring med pigg i fjor vinter og den var helt villt bra å komme seg fram med 8)

Kan ikke si det samme om den skamsenka plastraketten jeg har i år :roll:

Skrevet
Herlige bilder!

Hadde 325IX Touring med pigg i fjor vinter og den var helt villt bra å komme seg fram med 8)

Syns det funker jævlig bra med piggfritt, har jo enda ikke kjørt meg fast, og var jo greit med snø/is på veien første og andre juledag

Skrevet
Herlige bilder!

Syns det funker jævlig bra med piggfritt, har jo enda ikke kjørt meg fast, og var jo greit med snø/is på veien første og andre juledag

på veien.. ix'n skal av veien.. rett ut og opp igjen av jordt ...

kjører meg ikke fast med damas peought 405 med sommerdekk på det jevli før, det er nede nå.

skulle bare mangle at du kom fram med den :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Har nå skjedd et eller annet rart med motoren min tror jeg.

For hver gang jeg gir gass og kommer over 1500 o/min, begyner det å riste helt jævlig og det virker som bilen ikke har mer enn 80 hester.

skjedde sånn helt plutselig når jeg kjørte til jobb idag, kjørte i andre gir oppover en slakk bakke og giret til tredje, så skjedde det

motoren går helt fint på tomgang og når jeg ruser den

noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

feilen var knekt vippearm, så nå blir det innkjøpt racing vippearmer

blir kanskje full overhaling av toppen + nye racing ventiler og fjærer, hvis lommeboka sier ja til det når lønninga har kommet inn på konto

blir jo å montere turbokitet jeg har liggendes ettervært så like godt å koste på det nå når jeg først har den oppe

8ipkqn5mehm21mu4qzu2.jpg

• 4 months later...
Skrevet

har ikke skjedd så mye med bilen i den siste, untatt at jeg bytta den ene vipearmen, men nå er det en annen som har knekt. så bilen har stått den siste måneden, men har nå bestilt alt som skal til for å fikse det pluss ny trimkam på 288 grader, grenrør og div annet.

kjøpte meg en ny bmw rett før ix gikk i stykker igjen, og den trenger GANSKE mye pleie (er veldig rusten) er en e30 325 m-tech 1, så blir ikke så mye tid til og koste på ixen så alt for mye framover

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...