Stramvaier Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Ble første plass på Rudskogen i dag i klassen for BMW, meget fornøyd med det på Gatebil, vært en flott uke og fin avsluttningen på sesongen. Ble jo 1 plass Beste Europerer på Dokka forgje helg også I morgen er det klart for en tur på gardermoen der Gubransdalene Gatebil har treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 å fytte helvete, var det din?! Stod og siklet på den i hele dag!! POKKER FOR EN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 takk for det. Ja det var bilen min gitt. Hehe. du får komme å si hei neste gang vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Må vel begynne å bli vandt til det nå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Gratulerer så mye! Meget fortjent, må jeg si. hadde jeg hatt like pen bil, skulle jeg ikke klaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 takk for det. Ja det var bilen min gitt. Hehe. du får komme å si hei neste gang vet du hehe, jepp! men de jeg gikk med hadde det så travelt med å gå videre og visste ikke at det var din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 gratulerer... velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Grattis. Er jo nesten for fin til å kjøre med den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Må vel begynne å bli vandt til det nå... hehe Tror det skal litt mer til før jeg blir vandt til noe slikt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Takker for det alle sammen. Yngve: jeg er for redd for den til å bruke den på banen. hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 du som var på gardermoen i dag ja? edit: leser nå at det står at du var der:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Det var det ja, og du var hvem?? hvem var det som vant a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Må vel begynne å bli vandt til det nå... hehe Tror det skal litt mer til før jeg blir vandt til noe slikt, hehe han skyller meg fortsatt pils på grunn av at jeg sa han kom til og vinne sist blir snart en hel six pach på meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Du skal få hardere konkurranse neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Må vel begynne å bli vandt til det nå... hehe Tror det skal litt mer til før jeg blir vandt til noe slikt, hehe han skyller meg fortsatt pils på grunn av at jeg sa han kom til og vinne sist blir snart en hel six pach på meg ja Blir dyrt å kjenne deg skjønne rjeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå