Gå til innhold

1. Plass Gatebil Rudskogen Treffets BMW

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å ødlegge stemingen her altså, men skjønner ikke hvordan en bil som har et motor rom som ikke ligner grisen kan vinne noe...?

Gratulerer uansett :D

ikke alle har strøken bil til enhver tid ;-)

det så vi jo også hos deg på concoursen i vår... :roll:

Det skyldes nok at jeg ikke visste hva Concoursen helt gikk ut på :) Har rettet opp i noe av det som ble trekk for. Jeg liker å få vite hva som trekker ned, slik at jeg kan utbedre det.

Jeg såg jo når du kom med din at konkurransen ble hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødlegge stemingen her altså, men skjønner ikke hvordan en bil som har et motor rom som ikke ligner grisen kan vinne noe...?

Gratulerer uansett :D

ikke alle har strøken bil til enhver tid ;-)

det så vi jo også hos deg på concoursen i vår... :roll:

Det skyldes nok at jeg ikke visste hva Concoursen helt gikk ut på :) Har rettet opp i noe av det som ble trekk for. Jeg liker å få vite hva som trekker ned, slik at jeg kan utbedre det.

Jeg såg jo når du kom med din at konkurransen ble hard.

nå har jeg sett både bilen din og stramvaier sin. har kansje sett hans mer en din og gått over hele bilen hans mange ganger. jeg gikk en kjapp tur rundt din og ettter den turen vil jeg si at stramvaier sin er mer strøken selv om din har gått mindre. synes din hadde en del små pirk selv om motoren din var nyvaska osv. jeg har også sett stramvaier sin som sikkert ingen andre her har sett siden den aldri er oppe. og ja den er strøken. den har jo også blitt overhalt så sier seg vel selv at den ikke er i dårlig stand. greit en e30 motor er jo fin, men alle har jo sett dem før hvorfor skal ha da vise den frem hver gang? uansett begge to bilene er nydelige og se på, liker fargen på larsen sin godt, men stramvaier sin er hakke mer strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye, må ha en bra samling pokaler på hylla di nå :D .

og ikke bry deg om useriøse kommentarer her inne, di er bare misunnelig, he he.

Takker for det Helge.. Ja samling begynner å komme seg gitt, er utrolig fornøyd, håper neste sesong kan bli enda bedre også med de nye modene som skal gjøres denne vinteren.

Klar for neste fredag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larsen sin er fin den... men slik kvass kritikk han kom med etter concoursen, satte jeg ikke pris på... men nå vet du åssen det foregår larsen, så blir spennende å møte deg igjen til våren 8) hehe...

føler det blir mye konkurranse der tilnesteår... så får gjøre en god innsatst til nesteår jeg også... var desverre mye halvt med min også... bla hologrammer i det vide og det breie :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister så sinnsykt respekten for Larsen, når han klarer og lirke av slikt piss!! Det er helt klin umulig for han og være glad på andre sine vegne, Må være trist å være så jævlig egoist innvendig...

Neste år skal tilogmed jeg slå deg på concoursen larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...