Gå til innhold

1993 BMW 318i

Paula89
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Fin bil:) Ligna fælt på Brokatrød den cherry brown fargen, men er vel litt mer brun og mindre lilla tydeligvis.

Hehe, jeg fant ut at det var brokatrød istedet for cherry brown, men fikk høre det av han jeg kjøpte den av at det var cherry brown så da har jeg nå trodd det :P fant det ut nå etter snart to år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare å sette seg ned å bestille seg en ny front! Hater kanter og farts dumper!! :x

Får også prøve å fikse den gamle igjen! Alltid kjekt å ha to stykker :)

Må prøve å få tatt diagnose test også, det kommer tli å bli skummelt, det dukker vel opp tusen andre små feil å da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vert litt hard på gassen over en fatrsdump nå? :):lol: Fort gjort. Koster å kjøre stil ;)

Ja, takket være fartsdumper så har jeg frieksos igjen, uansett hvor sakte jeg kjører og trikser over fartsdumper, så er det noen som jeg tar neddi uansett hva jeg gjør.. Blir så sint! Å fronten min ble angrepet av en kant :oops: syns de skal lage lavere kanter med tanke på de med lave biler :D Men det var heldigvis bare gamle skader som sparkk opp da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene)

Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? :P

Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene)

Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? :P

Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket ;)

Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn :) ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S

Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt :) Det ser så mye bedre ut da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...