Paula89 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 På tide å rense sensoren på kameraet? Fin bil forøvrig Hehe, ja jeg la merke til det så skal nok få renstet det til neste photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Tøff sedan du har ! Liker felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Tøff sedan du har ! Liker felgene.. Takk for det! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Fin bil:) Ligna fælt på Brokatrød den cherry brown fargen, men er vel litt mer brun og mindre lilla tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Fin bil:) Ligna fælt på Brokatrød den cherry brown fargen, men er vel litt mer brun og mindre lilla tydeligvis. Hehe, jeg fant ut at det var brokatrød istedet for cherry brown, men fikk høre det av han jeg kjøpte den av at det var cherry brown så da har jeg nå trodd det fant det ut nå etter snart to år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Grattis men fiin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Grattis men fiin bmw Takk det samme! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Da var det bare å sette seg ned å bestille seg en ny front! Hater kanter og farts dumper!! Får også prøve å fikse den gamle igjen! Alltid kjekt å ha to stykker Må prøve å få tatt diagnose test også, det kommer tli å bli skummelt, det dukker vel opp tusen andre små feil å da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Har du vert litt hard på gassen over en fatrsdump nå? Fort gjort. Koster å kjøre stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Har du vert litt hard på gassen over en fatrsdump nå? Fort gjort. Koster å kjøre stil Ja, takket være fartsdumper så har jeg frieksos igjen, uansett hvor sakte jeg kjører og trikser over fartsdumper, så er det noen som jeg tar neddi uansett hva jeg gjør.. Blir så sint! Å fronten min ble angrepet av en kant syns de skal lage lavere kanter med tanke på de med lave biler Men det var heldigvis bare gamle skader som sparkk opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene) Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene) Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt Det ser så mye bedre ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå