Gå til innhold

E34 M5 Touring


///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

da var jeg endelig begynt med demontering.

fikk ikke tatt så mye bilder før jeg måtte gå ikveld.

men har fått gjort endel på en kveld.

mellomaksel og eksos demontert, bakerste lager på mellomaksling var MEGET slakk i og tror det er derfor det har vært vibrasjoner i bilen

leitxehcs14o3aag6b5r.jpg

girkasse,clutch og svinghjul demontert. liten lekkasje fra oljeretur fra toppen.

xo8hqz9bq4le1vyy7rj6.jpg

demontert dempere og bremser framme. bærearmer må nok varmes og presses ut. de satt noe sykt i nav.

zg8yo21v5xfpp89xxvs9.jpg

ganske grei oljelekkasje fra membran på kjedestrammer.

jbtigvm08s6890yfxlrd.jpg

måtte bestille noe smådeler som jeg så måtte byttes.

neste er bakstilling som står for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var felger kommet i hus og måtte jo bare se hvordan det kommer til å bli ca.

10x19 på bilde :D OZ FUTURA

bilen er dritskitten.

de er ikke super strøken, men en liten vask og polering er de ganske bra.

har montert en del i understell, kommer bilder av det imorgen

6ow9hjb9amt5ruh90g0v.jpg

ro58tpwagh4d3f10da7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. tror også det blir meget bra :D venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden :)

rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster.

ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i?

knall pen touring også!:) kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. tror også det blir meget bra :D venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden :)

rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster.

ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i?

knall pen touring også!:) kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen.

da har du ikke sett mange m5 touringer :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. tror også det blir meget bra :D venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden :)

rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster.

ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i?

knall pen touring også!:) kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen.

de ligger vel på 3k ca. han kjøpte gjennom en kar tror jeg det var.

får m5 touring i alle farger bmw hadde på den tiden. syns ikke det er så mange daytona touringer. er en del svarte også, den forrige min var svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. tror også det blir meget bra :D venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden :)

rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster.

ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i?

knall pen touring også!:) kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen.

de ligger vel på 3k ca. han kjøpte gjennom en kar tror jeg det var.

får m5 touring i alle farger bmw hadde på den tiden. syns ikke det er så mange daytona touringer. er en del svarte også, den forrige min var svart.

Hei

8nta6euw9jrrzrm2aygw.jpg

8av9lrjcalk00m5njjry.jpg

Er jeg som eier RC bilen, har lagt ut en god del penger på den, men nesten ingen ting er orginalt lenger.

Detter karroserie er ikke lenger i produksjon lengre :cry::( . var på jakt etter en til, for et år siden, men det ble en lamborghini countach istede. min trenger litt lakk og er litt små skader på den etter uhell #-o#-o Send en pm viss du lurer på mer, Og hvis du finner ut at de er begynt å selge de igjen gi en lyd,. morfars.dk kan være et sted å leite,

beklager of topic. Men kansje du slipper mer spørsmål om den bilen min.

skal vi skru i kveld :D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...