///MPower Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 har lenge tenkt og lakke dekselet over coilene med ///m stripene, gjorde dette i helgen, og er meget fornøyd med hvordan det så ut tilslutt. har også lakket e32 750i 4 stempla kalipperene gull. er ikke helt ferdig med de enda, skal få nye luftenippler og nye klosser og skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Ble nais det dekselet. Hvilke farger (koder) brukte du? Tenkte å ta mitt å men.. Tiltak å begynne maskering, pirkearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Jævli stili bil. Rett farge ihvertfall. Har bare noen kjappe spørsmål. Svinghjulet du skal bytte, passer det direkte over på S50b38? Og har du testet ut shortshiften? Funker den bra? Lett å montere. Tenkte litt på shortshift på min M5, men har liksom tenkt litt på om det vill se litt rart ut og om det har noen hensikt. Ellers har du en flott bil og mange gode ide'er på hva som burde gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Ble nais det dekselet. Hvilke farger (koder) brukte du? Tenkte å ta mitt å men.. Tiltak å begynne maskering, pirkearbeid det er pirkearbeid ja, ting tar tid. her er kodene. Paint: blue violett GLASURIT-BMW 4000 light blue GLASURIT-BMW 5002 red GLASURIT-BMW 353 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Jævli stili bil. Rett farge ihvertfall. Har bare noen kjappe spørsmål. Svinghjulet du skal bytte, passer det direkte over på S50b38? Og har du testet ut shortshiften? Funker den bra? Lett å montere. Tenkte litt på shortshift på min M5, men har liksom tenkt litt på om det vill se litt rart ut og om det har noen hensikt.Ellers har du en flott bil og mange gode ide'er på hva som burde gjøres. takker, bilen er ikke strøken men satser på at den blir ganske bra med tiden. ting koster hehe skal du ha enkelmasse svinghjul fra s38b36 eller m30 må du ha følgende: -svinghjul -3,6 clutch komplett -tror du må ha 3,6 slavesyl også, er hvertfall forskjellig delenr. -nye bolter til svinghjul bør du også ha. jeg har også tenkt og bytte alt av simmeringer i girkasse og den i bakkant motor når alt først er nede. jeg har ikke montert shortshiften ennå så vet ikke hvordan den er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5 34power Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Har du fått pakka jeg sendte til deg? Må legge ut flere bilder(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hehe, gamle rc driftern min jo Utrolig pen M5 forresten! Nydelig farge! Gratulerer så mye med en feit bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Har du fått pakka jeg sendte til deg? Må legge ut flere bilder(= jepp den er komt i hus, men brukte ikke de felgene da jeg så at vinterdekkene på bbs rc felgene jeg har holder en sesong til, har ikke bilder av bilen med de på enda. var på bimmertreff igår så kanskje det kommer noen bilder på nett fra det treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hehe, gamle rc driftern min jo Utrolig pen M5 forresten! Nydelig farge! Gratulerer så mye med en feit bimmer! takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hva brukte du for å slipe vekk lakken på toppdekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hva brukte du for å slipe vekk lakken på toppdekselet? 120 papir på slipemaskin, så grunning, maskerte de ytterste fargene, lakket de, maskerte den i midten, lakket den, maskerte ytterkant på de ytterste fargene. lakket hele dekselet svart, så pusset jeg ned bmw mpower merket med 160papir på maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er ikke muligheter til og få kjøpt tilbake den drifteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er ikke muligheter til og få kjøpt tilbake den drifteren ? hæ? det er en kamerat sin den der og den har han kjøpt ny i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 fikk tatt en liten julevask av bilen idag og montert mtech 2 ratt ellers skjer det lite med bilen, er mye småstæsj som skal handles inn iløpet av januar. og det evige felgvalget, klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Det var altså deg jeg møtte på vei ut mot sotra i går Hadde ikkje fått med meg denne "nye" bilen. Så fin ut når du suste forbi når jeg stod i den vanlige køen utover Fargen er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå