Lapin Kulta Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Nydelig M5! Det gjør seg enormt mye med Smoke-glass i baklyktene. Nydelig! D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Fy flate for en overlekker M5! En av de flotteste touring M5`ene jeg har sett.. Når det gjelder felgene, så har jeg for noen uker siden fått igjen mine fra lakk. Jeg valgte hvit felgbane, mattsvart senter og nye krombolter. Trur det blir greit. Legger sikkert ut et bilde i tråden min, så ser du om det er noe for deg før du lakker dine Jeg pusset opp et sett RC for noen år siden uten å bytte bolter. Polerte opp igjen de gamle. Gikk ikke lenge før de så helt jævlig ut. Ble ikke brukt om vinteren heller. Anbefaler deg å kjøpe nye bolter. Koster ca. 1500kr for alle sammen ferdig inn i landet. Mvh Takker for det jeg regner med at jeg kommer til å lakke boltene. men takk for tipset. ja hadde vært kjekt med bilder så jeg ser hvordan det blir ca. nå er det ut og fjerne klarlakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Nydelig M5! Det gjør seg enormt mye med Smoke-glass i baklyktene. Nydelig! D takker:) det ble en helt "ny" bil med de glassene ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Nydelig M5, interessert i og bytte dem RC hjula i mine felger ? Du trenger ikke gjøre noe mer med de RC hjula. Hiilsen Atle ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 hehe mange som har spurt meg om det, men må nok desverre si nei. ikke lett og få tak i sånne felger lenger til en "billig" penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 fikk begynt og fjerne klarlakk igår, men måtte gi meg da det ble for mørkt og jeg ikke så hvor jeg spylte med høytrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Hva fjærner du lakken med? Jeg skal sende boltene til Vestby galvaniske, der kan du få dem gull, blanke og sorte. Koster ca 200,- kr for en stor eske med skruer. Best resultat er om du pusser/ blåser dem fine først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 bruker malingsfjerner/paint stripper. jeg kommer nok bare til å pusse de ren,grunne og lakke tar de bare hodene eller hele bolten? blir jo litt tykkelse på det de legger på? det er jo spor i skruene på rc felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 fikk tatt resten av klarlakken på ringene. nå er det nedmatting og forberedelse til lakk på de. begynner vel og pusse på sentrene denne uken også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 en kamerat tok noe bilder av bilene. likte spes det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Motor sport Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 stakkars busken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 grooomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ixtouring Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Nydelig bil i utgangspunktet.. flott att bilen blir tatt vare på og gamle slitte deler byttes til fordel mot nye.. daytona violet er helt klart den peneste fargen på M5 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Kjemp bilder! Stilig med flammekaster.. haha Den røde e36'n var gråådig groom! Hvem er denna sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 takker for det folkens den røde e36 325i er ///motor sport lenger oppe i tråden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå