Gå til innhold

Bmw ccn, Våler 2009

Katinka
 Share

Anbefalte innlegg

http://s735.photobucket.com/albums/ww355/Omnislash_photos/BMW_CCN_Vaalerbanen_13_september/

Håper det er noe for alle der ;P

Var ikke så fornøyd med plasseringen langs sporet, og heller ikke linsa.. men jeg prøvde så godt jeg kunne!

Takk for bilder av min e34 touring :D

Morro se jeg ligger jager etter 330`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://s735.photobucket.com/albums/ww355/Omnislash_photos/BMW_CCN_Vaalerbanen_13_september/

Var ikke så fornøyd med plasseringen langs sporet, og heller ikke linsa.. men jeg prøvde så godt jeg kunne!

Hadde håpet jeg fikk gledet noen med noen bilder! Hadde jeg hatt litt kjappere kamera, og/eller en bedre linse så jeg kunne stått plassert litt mer strategisk - hadde det blitt mye tøffere bilder ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet jeg fikk gledet noen med noen bilder! Hadde jeg hatt litt kjappere kamera, og/eller en bedre linse så jeg kunne stått plassert litt mer strategisk - hadde det blitt mye tøffere bilder ;p

Joda det er sant, ble veldig glad alikvel for at du gadd legge ut uansett jeg :-).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss bilde av mine også jo på vei opp fra garasjen, rart jeg i det hele tatt klarte å manøvrere opp der så tidlig etter di strabasene på fredagsnatta 8)

Blitt edru igjen nå el? :P hehe Dæven å jeg lo da du ringte kl 7 om morran :lol:

ble igrunn stille og rolig på lørdagsnatta, så var i knallform på søndag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra!!! Jeg leita lenge etter bilder av min bil i akuratt den svingen etter depo, og der har du jaggu tatt en hel serie av akuratt min, KANON!! Vil sammenligne dem med bildene fra ifjor, med annet understell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fe18g2ka8cbvhp5hjb99.jpg

Hver gang jeg ser denna bilen på våler er det en ny bit som har detti av :lol:

Synes vogna har klart seg bra jeg. Er vel 1 bakfanger og ene siden på fanger nr2 pluss litt lakk som har fått stryk. Ble vel også litt trangt mellom en dekkstabel og ene frontlykta i går :lol:

Forstår godt at han velger å skru av fangerene slik som han satser.

Utrolig imponerende kjøring, veldi gøy å se på! :D

Det var du som var medsjåfør på den sløvfarga E28'n i helga ikke sant? Kom ikke på at det måtte ha vært deg før like etter jeg prata med dere når dere skulle til å reise. Åssen går det med bilen din forresten?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss bilde av mine også jo på vei opp fra garasjen, rart jeg i det hele tatt klarte å manøvrere opp der så tidlig etter di strabasene på fredagsnatta 8)

Blitt edru igjen nå el? :P hehe Dæven å jeg lo da du ringte kl 7 om morran :lol:

Da er vi 2... hehe ganske ødelagt under teknisk lørdags morgen... glad det heller ikke var noe promille kontroll på vei bort til banen... hehe sovnet tidlig lørdag og hadde en knall dag på søndag... var det bra på autoslalom helge? skjønte ikke helt hvorfor dere dro fra våler for å kjøre autoslalom men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2... hehe ganske ødelagt under teknisk lørdags morgen... glad det heller ikke var noe promille kontroll på vei bort til banen... hehe sovnet tidlig lørdag og hadde en knall dag på søndag... var det bra på autoslalom helge? skjønte ikke helt hvorfor dere dro fra våler for å kjøre autoslalom men....

vi reiste vel kl 1530 eller no , hadde ikke tenkt innom autoslalom, passerte ikke gardermoen før 1800 etter noen sykt lange køer, hjemme 1900. var greit å få noen timer hjemme før helga var over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...