Mexos Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Det ble tøffere enn jeg hadde trodd Faktisk veldig stilig
Lapin Kulta Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Sykt stilig! Begynne med masseproduksjon? : D
Wolfeh Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Utrolig kult bord! Fikk lyst på et selv ;D
Ripper87 Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 rååt fåreslo dette for dama men hu var ikke særlig for å ha en motor stående i stua. hva veier denne saken da ?
Tom K Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 En gammel corvettemotor?? Er du skikkelig uheldig så har du klart å laga deg norges dyreste bord... Du bør sjekke om det er en 327cid du har rasert... Hvis ikke jeg har blingsa helt på motornummeret så er det en 300 hesters 350 fra 70-73 Camaro, 327 har samme borring som 350 men annen slaglengde
A.Holzmann Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 rååt fåreslo dette for dama men hu var ikke særlig for å ha en motor stående i stua. hva veier denne saken da ? Jeg vil tippe den veier rundt solide 90 kg Ikke noe ikea-bord for å si det sånn! hehe
A.Holzmann Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Starter nok ikke masseproduksjon med det første, har nok ikke rygg til det
xploticx Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 sitter glassplata fast eller bare ligger den oppå? vis den er lös er det jo fort å väre uheldig å dytte til glassplata så den ramler i gulvet å mest sannsynelig knuser
A.Holzmann Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 sitter glassplata fast eller bare ligger den oppå? vis den er lös er det jo fort å väre uheldig å dytte til glassplata så den ramler i gulvet å mest sannsynelig knuser Foreløpig gjør den det, men skal få festet den skikkelig for at det ikke skal skje noe hvis jeg har folk og noen er uheldige
Chris_325iM Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 vanligvis så er bord med glasstopp enten "festet" med gummiknotter eller sugekopper mot bunndelen... Det bordet ditt ble jo overlegent bra! Men hvor stødig er det? ser glassplata er en del bredere enn beina, har kanskje ikke noe å si med den høye vekta til blokka?
A.Holzmann Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Det bordet ditt ble jo overlegent bra! Men hvor stødig er det? ser glassplata er en del bredere enn beina, har kanskje ikke noe å si med den høye vekta til blokka? Bordet er ganske stødig og glassplata veier litt, så skal litt til for å bevege den, men skal lime glassplata for å få den til å sitte ekstra godt.
mAZE Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Dette ble meget tøft. Kunne tenkt meg noe slikt selv, men som mange andre påpeker..... Tror ikke frua hadde satt så stor pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå