Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
En gammel corvettemotor?? Er du skikkelig uheldig så har du klart å laga deg norges dyreste bord... Du bør sjekke om det er en 327cid du har rasert...

Hvis ikke jeg har blingsa helt på motornummeret så er det en 300 hesters 350 fra 70-73 Camaro, 327 har samme borring som 350 men annen slaglengde

Skrevet
rååt fåreslo dette for dama men hu var ikke særlig for å ha en motor stående i stua. hva veier denne saken da ?

Jeg vil tippe den veier rundt solide 90 kg :D Ikke noe ikea-bord for å si det sånn! hehe

Skrevet

sitter glassplata fast eller bare ligger den oppå? vis den er lös er det jo fort å väre uheldig å dytte til glassplata så den ramler i gulvet å mest sannsynelig knuser

Skrevet
sitter glassplata fast eller bare ligger den oppå? vis den er lös er det jo fort å väre uheldig å dytte til glassplata så den ramler i gulvet å mest sannsynelig knuser

Foreløpig gjør den det, men skal få festet den skikkelig for at det ikke skal skje noe hvis jeg har folk og noen er uheldige

Skrevet

vanligvis så er bord med glasstopp enten "festet" med gummiknotter eller sugekopper mot bunndelen...

Det bordet ditt ble jo overlegent bra! Men hvor stødig er det? ser glassplata er en del bredere enn beina, har kanskje ikke noe å si med den høye vekta til blokka? :lol:

Skrevet

Det bordet ditt ble jo overlegent bra! Men hvor stødig er det? ser glassplata er en del bredere enn beina, har kanskje ikke noe å si med den høye vekta til blokka? :lol:

Bordet er ganske stødig og glassplata veier litt, så skal litt til for å bevege den, men skal lime glassplata for å få den til å sitte ekstra godt. :)

Skrevet

Dette ble meget tøft. :) Kunne tenkt meg noe slikt selv, men som mange andre påpeker..... Tror ikke frua hadde satt så stor pris på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...