///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Den ligger på postkontoret, så får nok hentelappen i morgen toppers hehe...
Ad|oS Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Får kanskje ta me meg "brukerutstyret" mitt neste gang jeg er hjemme så jeg får gitt det et forsøk ja
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Har vært stille her i det siste, så få komme med en liten update: Begynner å få litt trening på maskinen, så går mer effektivt og får bedre resultater raskere. Siste bilen jeg tok ble desverre ikke hologramfri pga syk syk lakk, men fikk en ekstrem forvandling Blir pent med litt felgvoks også:
wabby Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Jeg må si at resultatet ble ufattelig bra. Det må jeg si, bøyer meg i støvet for det Ad|os Merkbart lettere å vaske bilen også. Tror du må hjelpe meg en dag med å kjøpe inn litt voks osv slik at jeg kan vokse henne inn etter hver vask osv. Takker for jobben!
Ad|oS Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Jeg må si at resultatet ble ufattelig bra. Det må jeg si, bøyer meg i støvet for det Ad|os Merkbart lettere å vaske bilen også. Tror du må hjelpe meg en dag med å kjøpe inn litt voks osv slik at jeg kan vokse henne inn etter hver vask osv. Takker for jobben! Godt at du ble fornøyd da Du får bare si fra hva du ønsker, så skal jeg nok hjelpe deg hehe Har f.eks. Meguiars Tech Wax stående om du vil ha
///Mysild Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 lyst å skaffe meg den bakplata du har btw? du har vel "ok" priser hos ss...
Ad|oS Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Kan jeg nok få til, men får vente til jeg også skal ha noe derfra. Så kan vi spleise på frakta hehe Kjenner jeg meg rett tar det nok ikke så lang tid før det blir en ny forsendelse
carlhaakon Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Aha. da kan jeg føye til at den er meget bra samme som jeg bruker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå