Schrick Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Nei, venter på deler. Har drevet og hjulpet min bror med bakstillingsbytte på touringen hans i går og i dag.
TurboAlven Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 se det mikkel! hørte no rykter om at bilen din lå her så måtte bare registrere meg for å følge med^^ ser bra ut rød sota baklykter er rått ja
Schrick Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Skriftlig update Har vært litt lat med oppdatering i prosjektet mitt, men litt er gjort. Går med tanker om fargebytte, lyst på noe annet en svart Får fram kontrastene mer med en lysere farge på bilen. Står mellom Lachsilber metallic eller Cosmosblau metallic Lachsilber Cosmosblau-met Valget faller nok på cosmosblau, men time will showe...
lloydsb Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 kjedelige farger når du først vurdere lakk, menmen.
Schrick Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Mange meninger her ser jeg, ingenting er avgjort enda. Hengt opp igjen eksos osv i dag så jeg fikk kjørt litt med den, jammen er det tak i den.
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Du burde gå for en mørkere grå farge nede, og svart panser/tak/bagasjeluke, slår alltid ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå