Gå til innhold

BMW e34 -> nytt anlegg!


 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt mange ganger før ang E34, man må få all lyd fra subben inn i cupe`n, enten med å bygge slik at trykket går inn mellom armlene,man tetter med feks med en ekstra kasse foran elementet mot seteryggen, slik at d ikke kommer noe inn i bagasjen, eller så bygger man en bandpasskasse med rør inn i cupe`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det orginalkassen til l5 elementene du har? I tilfelle kan jeg skrive under på at det dunker MEGET godt i en e34 sedan. Du vil ikke bli lei deg av at frontsettet mangler litt i bunn for å si det sånn.. Selvom du ikke tror at org kassen til l5 går inn, så gjør den det.. Bare til å bruke makt og sparke den inn.

Originalkassen til L5 suger balle, makan til dårlig kasse har jeg aldri hørt før.

Om du mangler litt fra frontsettet ditt så kan det hjelpe å dempe/tett kickpanelene skikkelig. Det er masse små hull over alt i panelet. Demp overalt, sånn at ikke det lekker luft. Avstiv skikkelig.

Bagasjerommet er under tenking, sliter noe veldig med og få lyden inn i bilen sånn som alle andre med e34 sedan, lurer på om jeg må bygge ny kasse og få litt skikk baki der, men prøver og få lest meg til hva som evt er best til 16tommer'n av åpen eller lukka kasse..

Har E34 sedan, aldri hatt noe problem med å få lyd inn i bilen. Skjønner ikke helt hva folk gnåler om.

Hadde lukket kasse på ca. 70L, 2 stk 12" og en amp som ga nesten nok med strøm. Kassen satt jeg inntill bakseteveggen, med elementene ut mot bagasjeluken. Din løsning, å ha elementet pekende oppover, så ikke noe særlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fjernet den veggen og snudd bassern med elementet mot skiluka, det hjalp betydelig men fortsatt ikke riktig,

må ha en større og bedre kasse og få elementet opp til 70-80grader helling, kan ikke ligge sånn det gjør nå føler jeg..

annet jeg har gjort i dag er og montere ny bakpotte, 3" inn og 4.5" ut!

her er noen bilder:

bzpw3ng2np1xbxdp0ao6.jpg

r8g4yyge3ufpwflwclgi.jpg

jeg syntes det ble ganske tøft!

hva mener dere? :)

Forresten, tusen takk til Bambozle her på forumet for et ærlig salg av senkesett :D

skal prøve og få montert det til helgen!

Gnite bimmers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...