RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 har drivi og leita etter radio antenna til bilen en stund siden jeg ikke får inn noe kanaler og lurer på om hvor den antenna kan ligge. Det har ikke vært noe tak antenne eller noe som det ser ut til men kontakta som går i cd spillern er der. noen som veit hvor den kan ligge i bilen? evt. med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er i bakruta,de 2 "glødetrådene" som går vertikalt,er de som er raioantenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har du koblet til antenne forsterkeren? jeg hadde dårlig signal på min cd spiller og dette var pågrun av at jeg hadde glemt å koble denne til remoten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 hvor er det den ligger eventuelt? litt usikker på radio greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Mener å huske at antenne er koblet i C-stolpe på førerside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Mener å huske at antenne er koblet i C-stolpe på førerside. Stemmer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 må denne antenneforsterker-ledninngen kobles til remote kabelen? Jeg har bare koblet remotekabelen til forsterkeren baki. Men har likevel bra radiosignal, helt til jeg setter på varmetrådene i bakruta. Da blir det helt ræva. Kan det være løsningen å finne denne ledningen og koble den til remote? Hvilken farge har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Gul/rød – batteri Gul/brun – tenning Brun – Jord Blå/rød – link(forsterker avpå – antenne e.l.) Hvit – antenne forsterker. Blå/brun – høyre front minus Blå/rød – høyre front pluss Blå/grå – høyre bak minus Blå/fiolett – høyre bak pluss Gul/brun – venstre front minus Gul/rød – venstre front pluss Gul/grå – venstre bak minus Gul/fiolett – venstre bak pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå