Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få testet en BMW 523IA i oslo på torsdag eller fredag. Alle Naf stasjoner i oslo og omeng var fullbooket de dagene.

Hvem andre utfører slike tester? Og hva bør jeg se spesielt etter på E39 523 99 mod? Er der noen kjente svakheter?

Skrevet

alle verkstedet kan utføre "Tilstandsrapport" den er ikke like nøye som en naf test, men på en bil til 150 000,- - 200 000,- burde det være en evig god pekepinn på JA eller NEI..(husk at verkstedet kan smøre på for at di vil at du skal reparere evt feil der..bare si at du er på gjennomreise og må få bilen sjekket fort før du reiser videre)..eller noe sånnt :)

Skrevet

vanelige verksteder gjør det ja.. men de er vel som naf. at de ikke ser like nøye hver gang.. er mange som har gått på en smell der gitt..

Skrevet

Takk for svar. Problemet med et versted er at jeg vil avtale pris på forhånd for ikke få meg en dyr overraskelse. Og når de vet at de får like mye penger uansett hvor mye de sjekker ser jeg for meg at de bare skummer over den i full fart.

Men tipset om gjennomreise og vil ha en sjekk siden jeg skal kjøre langt liksom var ikke så dumt. Men da vil de sikkert spørre om jeg har merket noe siden jeg kommer.

Kjente svakheter på E39? Har de den dårlige aircondition styringen tidlige E36 hadde. Kom den forbedrede versjonen før 99? Jeg måtte bytte min på 96 328 og da sa han på verkstedet at det var en kjent feil, men at de byttet til en ny forbedret versjon som ikke skulle ryke. Men aner ikke når den nye versjonen kom. de ser dønn lik ut, bare innmaten som er høyere kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...