M3 Yngve Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Blir mye mere styr å koble inn en S50 med E46 el annlegget, enn en S54 som skal stå der. Vet om en som kan koble S54 i vanlig E46 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 lurer egentlig på hvorfor stappe nedi en E36 M3 motor i en E46? hvorfor ikke en E46 M3 motor, er jo mye mer gamp i den Kan ha noe med pris å gjøre Har alt ned pris og gjøre og vis jeg slipper stresse med elektrisk gass og det som er på m3 så er det en mye enklere ombygging:) Og ja det er jo 321 hk i s50b32 og bare 343 eller noe i e46 så har jo ikke så mye og si:) skal kjøre sleeper. Aka ikke noe m3 look. Bare motor og k sport big brake kitt eller noe Jeg tror det er mer jobb å tilpasse S50 enn å slenge en S54 (som hører hjemme der) nedi. Vil jeg påstå hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortx Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Kan ha noe med pris å gjøre Har alt ned pris og gjøre og vis jeg slipper stresse med elektrisk gass og det som er på m3 så er det en mye enklere ombygging:) Og ja det er jo 321 hk i s50b32 og bare 343 eller noe i e46 så har jo ikke så mye og si:) skal kjøre sleeper. Aka ikke noe m3 look. Bare motor og k sport big brake kitt eller noe Jeg tror det er mer jobb å tilpasse S50 enn å slenge en S54 (som hører hjemme der) nedi. Vil jeg påstå hvertfall. skal være enig vis vi snakker om m54 for den har Canbus og elektrisk gass-spjel samt obd2 mens biler fra 2000 og ned er det vell enklere og montere s50 da de har obd1 og gass-vaier hva jeg er usikker på som passer er svinghjul, clutsh systemet, air condition og om når du monterer hjernen i e46 om du kommer til og mangle endel i systemet av elruter, speil, seter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Skulle tro det er er lettere og hive en s50 i min gamle 99 modell ja. Men men bilen har egne styreenheter for det som er i bilen. Dme styrer vel kun motor så vidt jeg vet. Er vartfall sånn på e36. Der funker alt annet en motor vis man fjerner Dme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå