Blyfri Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 42" ? er ikk det tv størrelsen som er å finne inne på jente avdelingen på el-butikkene? HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 42" ? er ikk det tv størrelsen som er å finne inne på jente avdelingen på el-butikkene? Det værste er, at jeg faktisk syns 46" ble FOR stort.. ellers så hadde ikke det kostet særlig mye mer.. Sitter sånn 3 meter unna tven, og hvis jeg må flytte blikket ned for å se på underteksten, tror jeg kanskje jeg hadde blitt sprø tilslutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Når kommer spillet ut for salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 I morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 42" ? er ikk det tv størrelsen som er å finne inne på jente avdelingen på el-butikkene? Det værste er, at jeg faktisk syns 46" ble FOR stort.. ellers så hadde ikke det kostet særlig mye mer.. Sitter sånn 3 meter unna tven, og hvis jeg må flytte blikket ned for å se på underteksten, tror jeg kanskje jeg hadde blitt sprø tilslutt.. skal jo sitte en meter per 10. tomme. så da må du sitte 4,2 meter unna:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Nettopp.. Nå er det ikke sååå viktig lenger med tanke på at oppløsningen som regel er sylskarp allikvel, men det er nok ja.. Absolutt.. Jeg investerer heller 12 000 i en 42" enn 12 000 i en 46".. Den panasonicen er virkelig snacks.. Har ett sinnsykt bra bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 første need for speed fra 1994 er og bir det beste. (the need for speed) need for speed 2 er også tøft. selv om det mangler politi. og der kan man kjøre BMW E34 need for speed 3. hot pursuit er også bra. der er politi tilbake. og man kan være politi. det er nesten tøffest å være politi. de spillene etter dette er litt skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 goe gamle hot pursuit.. *mimre* husker mclearen(eller åssen det skrives) fra 2'ern veldig godt! gikk som fasken den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Med Forza3 demo like rundt hjørne og helspillet en måned etterpå så kan dette vente for min del. Blir bra å ligge bredt rundt banene med M5 e60, X5 + + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Need For Speed ble boss når Underground kom. De er alle bra på sin måte. Frysning faktor ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Nå sitter jeg altså å kjører en Turboladet E36 M3 med vader interiør og breddekit.. Livet er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 jeg og sitter og trimmer e36 my just nu hehe matt svart er min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 jeg og sitter og trimmer e36 my just nu hehe matt svart er min:D sa vell grunn jeg ikke skulle ha det..men pappa kjøpte et til pl3 og et til xbox så da er d kunkuranse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Er det KUN bane racing det går på her? Noe snut inne i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 forza er det eneste realistiske bil spillet!! både forza 1 og 2 overgikk grand turismo etter min smak, mye bedre fartsfølelse.. så en god investering er forza 3 når det kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå