André78 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 http://www.spillmagasinet.no/article2708587.ece Dette ser jo bra ut mer bilsimulator enn tidligere need for speed spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Nå begynner jeg mildt sagt å bli drita lei NFS spillene. Men dette så faktisk meget lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Fikk testet det spillet igår. Helt elendig kjørefølelse. Jeg har Logitech Momo Force ratt og force feedback virker ikke og gassen er enten av eller på. Klarer ikke juster slik at man kan blir bra. Grafikken var bra og man begynner spillet med å kjøre et par runder med nye M3. Man kan så velge BMW 135i hvis man vil. Jeg ble skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 me nye forza rett rundt svingen kan dette vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Glemte å skrive at det var pc versjonen jeg testet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ny TV i morra.. Og da skal det blir herlig å prøve PS3 med "shift" på full HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Shift ligger hjemme hos meg å venter på at jeg skal bli ferdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ny TV i morra.. Og da skal det blir herlig å prøve PS3 med "shift" på full HD Samsung LED? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er det kun banekjøring på dette også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Blir nok kjøpt inn etterhvert til ps3 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er det kun banekjøring på dette også eller? De har gått tilbake til baneracing som i pro street ja. Nå er det mer full raceriggedde biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 gleder meg til granturismo kommer jeg da det er absolutt det beste bil spillet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 gleder meg til granturismo kommer jeg da det er absolutt det beste bil spillet;) Enig, men det tar jo evigheter før det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ny TV i morra.. Og da skal det blir herlig å prøve PS3 med "shift" på full HD Samsung LED? Nei ble ikke det gitt.. Hadde bare tv budsjett på 12 000 og gikk for en 42" Panasonic 42GA11 (som tilsvarer 42G10e med penere design) som jeg pruta ned fra 13995 til 11000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 42" ? er ikk det tv størrelsen som er å finne inne på jente avdelingen på el-butikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå