YearPlaze Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 noen som vett hvordan man lagrer radiokanalen på spilleren i en e39! er en kasetspiller! er veldig irriterende at de ensete kanalene som er lagret er p1,p2 og p3 er ikke akuratt kanaler jeg hørre på mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Vil tippe; Finn kanalen -> holde inne tallet du vil lagre på. Eventuelt er det nok en mem(ory)-knapp. Wild guess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 har provd det med og halde inne! virket ikke gikk bare over på den kanalen som alerede var der (P1 ) har ikke funnet noe memori knapp på spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jeg har aldri trengt å lagre radio kanaler på min, den finner jo radiokanaler etterhvert som du kjører og mister signal eller får inn bedre signal, så det fikser den selv. Vil jeg se hvilke kanaler jeg har, så trykker jeg på FM knappen, og da kommer alle opp på skjermen. Men jeg har da 16:9 navi skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå