Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som en bar på et tvilsomt raveparty i amsterdam... Men om det er look´en man liker så er det vel bare å kjøre på... Matcher jo ikke på en plass med den ellers så diskret oransje belysningen i bmw..

Skrevet
to ting og si om neon : Harry og STYGT! Fytte faen at det går ann og lage sånt... uff..

Det kan jeg være enig i, men det er helt OT ;)

Når det er sagt, så kan litt ekstra innendørsbelysning være grisefett også, om det er gjennomført laget og matcher øvrig interiør/lys da :)

Skrevet

Det kan jeg være enig i, men det er helt OT ;)

Når det er sagt, så kan litt ekstra innendørsbelysning være grisefett også, om det er gjennomført laget og matcher øvrig interiør/lys da :)

+1

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Skrevet

Trodde slikt gikk av moten for flere år siden...

Rånet rundt med en kamerat for 6-7 år siden med både uten- og innendørs neonlys, og allerede da synes jeg det var skikkelig jalla :lol:

Skrevet

neon lys er IKKE lov verken ute eller inne på bil som kjøres på ofentlig vei. farge har ikke noe og si. det er kun lovlig til show. det er ikke lov å ha montert på bil selv om de er avslått engang. alle lys som er lovlige å ha montert på bil skal være E merket og godkjente som kjørelys eller markeringslys. og det er ikke neonlys.

men de fleste driter vel egentlig i det. broren min hade blå under bilen og inne på hatthyllen. han ble stoppet av politi. og fikk beskjed at de var ikke lov. så de kunne han bare ta av bilen og henge hjemme på rommet sitt. der var de lovlige. han måtte slå de av før han kjørte vidre og de ville ikke se han med de lysene igjen. men de gjore ikke noe mer med det. så tror ikke politi bryr seg så veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...