Gå til innhold

BMW e46 CAB m3 widebody me ASANTI


satre
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil..8) 8)

Takker :)

ja, bad-lokk var prikken åver I'en ;)

Hvor så du den da?

synst du? de er jo full m3 body :P eneste av "plastikk" blir vell sidesjørta å leppa :P

1wdob0vi9uk4g87stc7y.jpg

Møtte Sivert med bilen på Nordmøre Gatebiltreff i Surnadal.:) Var dritfet da, uten tvil, å trakk bra med oppmerksomhet for å si d sånn.!! Mjæ, mener vel ikke at den er kjedelig kanskje, MEN, eksosen stod litt mye ut synes jeg, pluss at de kanskje vippa litt opp. Så flytta bakpottene 2cm lengre inn så hadde d kanskje vært enda bedre. Når du ser bilen fra siden så stikker de litt for mye ut bak, synes jeg da.. :wink: Men for all del, bilen er grom den.. 8) tror jeg har noen bilder av den fra treffet, se om jeg finner de å legge de ut omd er greit.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil..8) 8)

Takker :)

ja, bad-lokk var prikken åver I'en ;)

Hvor så du den da?

synst du? de er jo full m3 body :P eneste av "plastikk" blir vell sidesjørta å leppa :P

1wdob0vi9uk4g87stc7y.jpg

Møtte Sivert med bilen på Nordmøre Gatebiltreff i Surnadal.:) Var dritfet da, uten tvil, å trakk bra med oppmerksomhet for å si d sånn.!! Mjæ, mener vel ikke at den er kjedelig kanskje, MEN, eksosen stod litt mye ut synes jeg, pluss at de kanskje vippa litt opp. Så flytta bakpottene 2cm lengre inn så hadde d kanskje vært enda bedre. Når du ser bilen fra siden så stikker de litt for mye ut bak, synes jeg da.. :wink: Men for all del, bilen er grom den.. 8) tror jeg har noen bilder av den fra treffet, se om jeg finner de å legge de ut omd er greit.:)

Har faktisk tenkt på de me eksosen sjøl :P

menmen, er ikke så alltfor vikti, kan ta de me tia :) vinter eller no.

ja. for all del vill se bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var grom den bilen der.

får du svingt rattet helt ut eller??

gjør noe med eksosen ja, den ser harry ut. litt større mm hadde vært fint det å. hvor ikke sette på csl style diffuser?

og skjørtene, er noe rart med dem..

fint interiør farge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...