Peer Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Dette var virkelig bra ja! Du har en pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil.. 8) Takker ja, bad-lokk var prikken åver I'en Hvor så du den da? synst du? de er jo full m3 body eneste av "plastikk" blir vell sidesjørta å leppa Møtte Sivert med bilen på Nordmøre Gatebiltreff i Surnadal. Var dritfet da, uten tvil, å trakk bra med oppmerksomhet for å si d sånn.!! Mjæ, mener vel ikke at den er kjedelig kanskje, MEN, eksosen stod litt mye ut synes jeg, pluss at de kanskje vippa litt opp. Så flytta bakpottene 2cm lengre inn så hadde d kanskje vært enda bedre. Når du ser bilen fra siden så stikker de litt for mye ut bak, synes jeg da.. Men for all del, bilen er grom den.. tror jeg har noen bilder av den fra treffet, se om jeg finner de å legge de ut omd er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil.. 8) Takker ja, bad-lokk var prikken åver I'en Hvor så du den da? synst du? de er jo full m3 body eneste av "plastikk" blir vell sidesjørta å leppa Møtte Sivert med bilen på Nordmøre Gatebiltreff i Surnadal. Var dritfet da, uten tvil, å trakk bra med oppmerksomhet for å si d sånn.!! Mjæ, mener vel ikke at den er kjedelig kanskje, MEN, eksosen stod litt mye ut synes jeg, pluss at de kanskje vippa litt opp. Så flytta bakpottene 2cm lengre inn så hadde d kanskje vært enda bedre. Når du ser bilen fra siden så stikker de litt for mye ut bak, synes jeg da.. Men for all del, bilen er grom den.. tror jeg har noen bilder av den fra treffet, se om jeg finner de å legge de ut omd er greit. Har faktisk tenkt på de me eksosen sjøl menmen, er ikke så alltfor vikti, kan ta de me tia vinter eller no. ja. for all del vill se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 skal legge ut bildet når jeg kommer hjem.. nettet på skolen er riiimelig treigt å ustabilt så får ikke lastet opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 skal legge ut bildet når jeg kommer hjem.. nettet på skolen er riiimelig treigt å ustabilt så får ikke lastet opp.. sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Det er vel littt anlegg i denne, iføge en kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Heftg bil, som klarer seg fint uten M3 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Her er ett bilde jeg tok av bilen på Nordmøre Gatebil`s treff i Surnadal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Her er ett bilde jeg tok av bilen på Nordmøre Gatebil`s treff i Surnadal. AAH! sweeet, du har vell ikke fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Lekker bil du har der! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Nei jeg tok bare ett ser d ut til.. sto jo nesten alltid folk der, pluss at de kom ganske sent, så vi var på tur til å dra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 var grom den bilen der. får du svingt rattet helt ut eller?? gjør noe med eksosen ja, den ser harry ut. litt større mm hadde vært fint det å. hvor ikke sette på csl style diffuser? og skjørtene, er noe rart med dem.. fint interiør farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Det er vel littt anlegg i denne, iføge en kamerat Er nok de jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 nice xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Breddet du bakskjermene med M3 bakskjermer? Eller sparklet og valset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå