andyE30 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Du må vel være kunde hos ahlsell eller være ansatt i eit firma som er kunde hos de for å få handlet der? jasånn egentlig, men det står noe i forbrukerloven om at alle plasser plikter og selge varer til alle mulige sålenge det ikke er ting som sprengstoff osv. så det er bare og troppe opp og handle eller registrere seg i nettbutikken tror jeg også går fint, hvis du evt kjenner en rørlegger eller elektriker/energimontør så har mest sannsynligvis de avtale med ahlsell, jeg har også mulighet hvis det blir eneste utvei finner ikke noe mulihet for å få handla med disse jeg, men prisene var jo utrolig bra:) mulihet for å bestille opp lrens?
knut e Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 hva trenger folket av deler da, kan muligens bestille litt hvis det ikke blir så store mengder
Rayman Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 42.4x2.7 Rakt rør 42.4x2.7 90 graders bøy kortradie 42.4x2.7 90 graders bøy langradie Er dette som går med for å lage grenrør så om du vil kjøpe inn dette så vil iallefall jeg kjøpe av deg! 2 meter rakt rør 10.stk kortradie 8.stk langradie Dette skal iallefall være nok til eit 6.cyl grenrør og er det jeg trenger. PM meg om det blir noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå