Mexos Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jeg har lyst på vinterhjul, så hadde det vært piggfridekk hadde de vært solgt Hehe.. dårlig timing i forhold til vinteren, har i grunn ikke noe stress med salg.. men har noen 17" Rial Lemans felger på Michelin X-Ice liggende i garasjen.. Få en kompis på et dekksenter til å bytte om dekkene da så kan jeg sende deg et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Hehe.. hadde i grunn ikke tenkt til å gjøre så mye ut av det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hehe.. hadde i grunn ikke tenkt til å gjøre så mye ut av det da.. Hehe, hadde egentlig regnet med det Du liker virkelig ikke disse felgene du, er vel 3. paret du selger nå elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe.. hadde i grunn ikke tenkt til å gjøre så mye ut av det da.. Hehe, hadde egentlig regnet med det Du liker virkelig ikke disse felgene du, er vel 3. paret du selger nå elns? Hehe.. joda, jeg synes dem er helt greie.. men har et lite ønske om å få på hvertfall 18".. hehe! Er 3 eller 4 settet hehe.. Har stått på biler jeg har kjøpt + disse kommer fra en byttehandel i noen 18" jeg hadde liggende.. Burde jo bare beholdt dem ved ettertanke, men sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Vekker liv i denne tråden igjen... Noe interesse? Åpen for bud på disse hjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 tja, julebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå