Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så smått starta på me 323 e ein del rust men det va egentli ett bra utgangs punkt .Ska bytt begge dørstokkan + att det e rust i hjulhusa bakk begge sider.Bilen va eu godkjent for 2 år sia etter det har denn bare stått .Motorn fungere men den e tong starta når biln har stått litt må våra ett eller anna me bensin trykket ? eyxb3e8jpis0vqqr0fuk.jpggspu07hdji7o8lm0oc06gd1k.jpgges.bimmers.no/files/8xehoad03lkcdqom2w53hwr66_thumb.jpg6vt0gp15708ecdg.jpgnkt

Skrevet

Flott at ennå en E21 blir pusset opp og tatt vare på :)

Har forøvrig 2 framdører til E21 stående, men er ikke helt oppdatert på tilstanden siden de har stått lagret ute en stund. Skal du ha 100% strøkne dører tror jeg ikke dette er noe for deg, men bra utgangspunkt for oppussing kan de nok være :)

Skrevet

Har fonni ei på skrotn i a kvalitet ,har sendt ein meil te dæm så det kan jo hend det årne sæ e litt spent på prisn da :) E røst hull helt nederst på den døra æ har, muli det bli så æ reparere den,det bæste ha no veri å bytta

Skrevet

Opdateringer?

Flere bilder?

Du må bli ferdig med sveisingen på denne til jeg kommer hjem, så får du gi meg pris på noe sveising på E30 touringen min også.

Skal bytte innerskjerm i motorrom fra delebilen til touringen..

• 2 weeks later...
Skrevet

Her var det prosjekttråd ja, at jeg har oversett den da :roll:

Du får knipse noen flere bilder en dag du har tid.

Skal hjelpe deg å holde utkikk etter deler jeg :D

Du kan også prøve å lage en tråd under ønskes kjøpt, hvis du ikke har gjort det da.

• 10 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...