Gå til innhold

4 dørs 325 Mtech2 selges 55 eller 69,- Uten eller med avgift

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Det rusthullet var som jeg sa at det tar en halv time og fikse vis du har sveiseaparat, men når du ikke kjenner noen eller vet om noen som kan sveise som du sa så blir dette kansje litt "mye" rust for deg. Dekselet til katalyatoren har ikke noe med lyden og si at den bråker eller noe.

Girkassen svetter ikke en dråpe, men under transport sto den med fronten opp og baken ned så olja har rennet ut av den overfyllingspluggen som er løs på M20 kassene. Trodde det var servoolje først siden det rant ned på bilen som sto under. Men når jeg sjekka så hadde jo ikke bilen servo så det var fra girkassa.

Greit nokk dere nevner alt som er negatift. men ikke snakk om å si noe om det positive ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som sa noe var han som så på den, han var ikke fornøyd. Å han bror sa at det ikke var noe å si på kjøreegenskapene. å det har kansje noe å si pga den har nye skiver, klosser, dempere osv. Har også nylig bytta oljefilter, olje, olje på girkassa og noe annet småtteri. Har kviteringer på alt.

men fårr all del får de som ikke kan/vet om noen eller vil bruke penger på å få sveist d blir det nokk litt mye rust, forstår det.

Tok ut setene i går, å skal sjekke under teppe i helga og levere den får å få sveist et lite parti som bør byttes ut bak + en liten bit til uner batterie. så er hvertfall den rusta fiksa. katalysatoren kommer bare til og forbli slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rusthullet var som jeg sa at det tar en halv time og fikse vis du har sveiseaparat, men når du ikke kjenner noen eller vet om noen som kan sveise som du sa så blir dette kansje litt "mye" rust for deg.

Er vell kanskje mest det at du IKKE nevnte det for han, før han dro 9 timer for og se på den..

Samme gjelder vell den bulken bak skiltet.

Og takluken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rusthullet var som jeg sa at det tar en halv time og fikse vis du har sveiseaparat, men når du ikke kjenner noen eller vet om noen som kan sveise som du sa så blir dette kansje litt "mye" rust for deg.

Er vell kanskje mest det at du IKKE nevnte det for han, før han dro 9 timer for og se på den..

Samme gjelder vell den bulken bak skiltet.

Og takluken..

takluken? at han ikke fikk den igjenn? var bare å snurre det, viste han jo etterpå.

Blir for dumt og skrive så mye negatift til deg som tok bilder. Når vi sto der å venta på de skulle komme tilbake etter prøveturen så var du så rolig og liten som en 15 åring så når du kommer hjem å skriver over nett skriver du plutselig så mye piss, tøff på nett som alle andre.

jeg sa til han det med hjulbuene, og at det var noe overflaterust under. men det hullet så jeg ikke før han lyste me lykta og begynte å plukke.

eneste han gikk og sa var at det var får mye rust til den prisen. men harregud som jeg sa, kjøp deg en vanlig da. dette er en mtech2 og tar en haltime og ta den rusta som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har lagt ut bildene er Stian, han som skulle kjøpe bilen..

Ruben har da ikke noe med dette og gjøre.

Han er fotograf og e30elsker, har faktisk en sjæl.

Jeg personlig syns ikke det er for mye plukk med bilen i det hele tatt!

Eneste jeg kan si, er at prisen er "litt" stiv.

Greit det er en M Tech 2, men og nevne alt som er ved bilen (positivt OG negativt), før en så lang kjøretur hjelper jo såklart på.

Ærlighet varer lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har lagt ut bildene er Stian, han som skulle kjøpe bilen..

Ruben har da ikke noe med dette og gjøre.

Han er fotograf og e30elsker, har faktisk en sjæl.

Jeg personlig syns ikke det er for mye plukk med bilen i det hele tatt!

Eneste jeg kan si, er at prisen er "litt" stiv.

Greit det er en M Tech 2, men og nevne alt som er ved bilen (positivt OG negativt), før en så lang kjøretur hjelper jo såklart på.

Ærlighet varer lengst.

Vet ikke hva noen av de heter, bare at det var ikke han som var intrisert i bilen som tok bilder, det var en liten kar med caps tror jeg.

Jeg synes heller ikke det er mye småplukk med bilen til og være 21 år gammel. Men får en som ikke har tenkt å heller ikke kan gjøre noe med den så blir det kansje litt mye.

Folk får synes hva de vil om prisen, jeg går ikke ned uanz. Har sett på senkesett å litt småtteri nå, så bruker bilen selv fram til den blir solgt :) Og rusta blir nokk tatt nå en dag

IMG_2573.jpg

IMG_2576.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje greit at du nevner den massive bulken ved skiltet bak og den forferdelige lakken ved hjulbuene foran også. De hadde jo vært omlakkert?

Hadde du bare greid å nevne de feilene jeg fant på 5 min så hadde det ikke vært noe problem. Da hadde jeg visst hva jeg kjørte i 20 timer for.

merkelig overflaterust det var på de hjulbuene bak og forresten. jeg kunne jo dra av metallbiter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...