Dekkbrenneren Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Hellu, har fått haim ps3 nå... Men når du ska kobla an opp online, så komme d opp "push aoss button" derane :S kor i §@`\¤£@$€{`'[+ e den henne då? For du går jo inn på settings, nettwork settings, wireless, så trykke eg på easy, automatic osv osv... så komme den driden opp. Sikkert någen så har peiling på d åg her inne Någen så spele Call of Juarez Bound in Blood?? d e kult
///FredriK.S Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Skjønner ikke helt hva du skriver, men tror du får fortere svar, hvis du legger ut en tråd på www.diskusjon.no
gregus Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Det betyr kanskje ps-knappen, som er mellom select og startknappen? Spilte såvidt call of juarez i går, ser lovende ut!
BreitBau Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Regner med denne blirstengt da det er off topic, men støtter forslaget om psforum.no
S.Arnesen Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Skjønte så og si ikke noe av innlegget ditt jeg trådstarter Google translatoren ga meg beskjed om at siden ikke var på norsk Ta en titt her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547
Anbefalte innlegg