Simon S Arvesen Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Byr 50 000. Dette kunne du spart deg for! Denne er for entusiaster, ikke noe fattig ungdom som skal bruke opp denne. Dette er den mest strøkne pre faclift 325 jeg har sett. Absolutt verdt det selger forlanger. Rett og slett Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Rett og slett et VAKKERT syn! dette er sjelden kost.... håper bilen havner i rette hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Så det var slik en ny e30 så ut, takk for at jeg fikk se det Jeg synes du selger for billig, minst 200k og skriftlig avtale om særs pen bruk av bilen er på sin plass. Nei, jeg tuller ikke. Beklager ot men slikt ser man bare ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Håper vedkommende som kjøper denne sveiser sperre og spinner den i filler.. Det er bare en e30 dere! E30 er den råeste bilen, men det er fortsatt bare en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Håper vedkommende som kjøper denne sveiser sperre og spinner den i filler..Det er bare en e30 dere! E30 er den råeste bilen, men det er fortsatt bare en bil! Perfekt utgangspunkt for å bygge e30 v8/v10 sleeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirN Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Aldri sett maken! Lykke til med salget, og beklager for off-topic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirN Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirN Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Bytte mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirN Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Hadde ikke tenkt noe innbytte desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage!Gnom Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 200 i skuddpremie for Spiritus Sancti og tuned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Byr 50 000. Dette kunne du spart deg for! Denne er for entusiaster, ikke noe fattig ungdom som skal bruke opp denne. Dette er den mest strøkne pre faclift 325 jeg har sett. Absolutt verdt det selger forlanger. Rett og slett Nydelig Du fikk jo en "free bump" allfall;) bilen kommenterer jeg ikke for du vet hva du sitter på. Jeg skal bare kommentere bremsevæska de, den er altfor gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Pent!!! Definitivt blant de flotteste bilene jeg har sett her inne. Den jeg har er av samme årsmodell og har gått 5000 mer (i fjor sommer var kmstand samme som denne ). Håper du får en skikkelig entusiast til å kjøpe som kan fortsette og ta vare på denne. Blir jo ikke flere av denne typen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg