Joakim H Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 er det noen som vet om dette er forsvalig? eller er alle e30 karoseriene like? -Joakim H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Ikke forsvarlig med 318 bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 nej nej snakker bare om karoseriet, ikke understell:P skal jo selvfølgelig bruke e36 m3 3,2l bremer fremme og e36 m3 3l bremsene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Tenker du ang godkjenning? Dette går jo, men om du får godkjent er en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Karosseriene tåler like mye (LITE!) uavhengig av motor. Bur ser jeg på som en selvfølge i en E30 med såpass motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 vet om en kar i tønsberg som har fått godkjent sin e30 med e36 m3 motoren han starta med og bygge om en 325i, jeg tenker bare på hvis jeg skal bygge om trenger jeg ikke bruke 50.000 på en 325i, da kan jeg jo likegodt bruke et e30 318 karoseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Hvis du skal godkjenne så går det ikke hvis du bruker en 318. Du MÅ ha en E30 som har 6-er originalt. 320i eller større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Synd det har blitt sånn. Noen av norges grommeste "M3"-er 83-87 316/318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Nylig kodkjent 520 E39 til M5 E39. Dvs 6 er og V8 motor. Den ble satt ned til 4 sitte plasser pga vekt. Men virker som E30 er mye vanskligere, da de ikke er levert org med mye hk. Bygger man om til en bil som er levert org, så er dette mye letter. Selv i disse vansklige tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 står mellom to ting da:P har ikke helt bestemt meg enda, enten blir det m50b25 tubo eller så blir det s50b30, ville tro det er lettere og få registrert en e30 med m50b25 motor, komplet e30 m3 understell og e36 m3 bremser:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 eller er ikke det noe særlig til oppskrift? kom gjærne med tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå