Prodigt Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 `Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 fikk du montert shortshiften forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 kan vi ikke få noen nye bilder da? spent på åssen den ser ut nå,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Vanskelig å få tatt bilder av den, da den står på et lager akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Opp med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Hva er pris ved rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Vil si Bud rett og slett, men trenger ikke de idiotiske skam budene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Så si en minstepris da! Det må du gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IxBil Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Hei. Sikler på den bilen.. noen pris du hadde tenkt deg? hvordan er stand på den sånn i forhold til PKK. Skulle gjerne hatt den der. eventuelt sett på den. er ny her og prøver å sette sammen et vrak. hvor er Pm og sånn hvor i landet er den? starter og går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Regner med du har ringt til tollen og hørt hva engangsavgiften kommer på bilen. Vil gjerne vite hva dette kommer på!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Som jeg har skrevet tidligere i tråden, regner jeg med ett sted over 40k i avgifter på denne. Dette er i følge Erik Knudsen som hentet opp bilen min, som har tatt inn mange 325 mtech2 de senere årene. Og prisen kommer ikke til å falle mer ettersom bilen er såpass gammel. Prisen faller mer når bilen blir veteran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Havner nok på rundt 45.000,- kroner et sted. Er bare å regne grovt på: http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Jeg lurer virkelig på hvor service heftene forsvinner på biler som kjører 5000km i året.....fin bil ellers, men er litt drøy pris i mine øyne å betale 125.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå