carmacoma Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Interiøret så ikke veldig Alpina ut? Er denne bilen bygd opp med deler, eller komplett ombygt fra orginal Alpina`en? Hva slags girkasse står i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Vært fint at folk kan å les litt. Bilen er bygget som M3 3.2 bare at den har alpina B8 4,6 V8 motor og instrument og front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Grom bil dette her! Men hvorfor ikke legge ut bilder av motorromet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 mere bilder ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Vært fint at folk kan å les litt.Bilen er bygget som M3 3.2 bare at den har alpina B8 4,6 V8 motor og instrument og front. Jeg kan lese aldeles utmerket. Men i annonseteksten du har skrevet, så står det følgende: Jeg selger 318is 1994 som er godkjent som Alpina B8 4,6 V8. Det står ingenting om at den er godkjent som M3. Med andre ord så er det altså kun motoren og frontspoiler samt instrumentpanel som er fra Alpina. Da er bilen uaktuel for min del i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Vært fint at folk kan å les litt.Bilen er bygget som M3 3.2 bare at den har alpina B8 4,6 V8 motor og instrument og front. Jeg kan lese aldeles utmerket. Men i annonseteksten du har skrevet, så står det følgende: Jeg selger 318is 1994 som er godkjent som Alpina B8 4,6 V8. Det står ingenting om at den er godkjent som M3. Med andre ord så er det altså kun motoren og frontspoiler samt instrumentpanel som er fra Alpina. Da er bilen uaktuel for min del i allefall. Den er nok godkjent ombygd som alpina, men de andre delene (som bremser, interiør, understell) er fra M3 3.2... Vil tippe dette er brukt for å kunne godkjenne den med den motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kan skrive under på at dette er en virkelig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Lenge siden denne ble godkjent ombygd? Flere bilder av motorrom osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg