Gå til innhold

Originale BMW 17" selges


håk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Regner med at du har valsa for å få på disse med spacer? må tenke litt over dette evt. kjøpet, men budet mitt er ivertfall 2000,- så får du selv vurdere. Må jo bytte dekkene :wink:

Om innpresset som er nevnt her så trenger du max 5mm spacer(ca ET46) og da vil det gå fint under buene på E36 uten å subbe! Riktignok om dekkene ikke er veldig rette sider på som bygger mye ut(siden det bare er 8.5" bredde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255/40 ZR17 Bak

225/45 ZR17 Foran

De gikk under fint, men subba faktisk i fjærene mine... Så måtte på med spacer... Har mye å gå på i hjulbuen, men hadde på 10" før bak så de er jo valsa. Tror likevel ikke valsing vil være nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Regner med at du har valsa for å få på disse med spacer? må tenke litt over dette evt. kjøpet, men budet mitt er ivertfall 2000,- så får du selv vurdere. Må jo bytte dekkene :wink:

Valsing trenger du ikke. Med 10mm spacer vil du få 4(foran) og 1(bak)mm lavere innpress enn du har på m-felgene som kom org til e36. God plass! Selv med 255 bak. Skal du likevel bytte dekkene er 225/45 og 245/40 riktig dim til e36. Du ma ha tüv papirer på spacerne hvis du skal godkjenne med de på. Coilovers vil også gå fint med 10mm spacer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...