Armanic Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Jeg kom på at jeg skulle starte min egen bildetråd, ettersom det begynner å bli litt bilder. Så jeg tar i mot kritikk, og ros. Konstruktiv kritikk! Fotoshoot med PenguiN- her på forumet. Var vell første møte mitt med en bimmers.no :- ) Utrolig hyggelig kar. Har vell blitt fast festsjåfør på gubben Jeg var på treff på frøya, der jeg var så helig å få gå inn på banen og ta bilder. Takket være et utrolig koslig styre fra BMWCCN Trøndelag, takk til de! Bildene som jeg har tatt er til fri bruk for alle i BMWCCN Styret og meg selv. Bilder: Torsdag 3 September så var det duket for et morsomt treff i Trondheim. Fikk ikke tatt så mye bilder, da jeg ble ståendes å prate shit med folk på treffet. Jeg fikk tatt noen bilder av folket, så stakk jeg og Torgeirb her på forumet av for å ta noen bilder av hans bil. Bildene av Torgeirb's bil. Link til tråden om bilen hans. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1115525#1115525= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 mange fine og bra bilder her ja... men gjør mindre av signaturen din... ødellegger alt for mange bilder desverre.... skriv heller nede i et hjørnet, for det første jeg ser på alle bildene dine er signaturen okey da, litt snill også... de nederste ser jeg den ikke så godt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Bilde nr 4 var flott! Synes du skal fortsette med signaturen slik du har den. Skiller seg ut fra alle andre som har den nede i hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Dyktig fotograf Var helt rå den blåe e30`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Veldig mye fine bilder, men liker ikke størrelse og plassering av signatur på flere av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Ja, det er forskjellige meniger om signaturen. Men, grunnen til at den er så synlig. Er at det er copyright på disse bildene. Jeg vil ikke at noen skal fjerne signaturen min. Omdet står nede i hjørnet, så er det fort gjort å klippe bort den og ikke ødelegge bildet. Du trenger bare paint for og å gjøre det. Klippe bort rammen.Om noen skal bruke de til noe spesiellt, så har jeg en kopi til av de. Slik at jeg kan være litt mere diskrè med signaturen, som da vil gjøre bildene brukbare igjen. Det er langt i fra pent at bildet er slik. Men ta f.eks et fotograf firma. Så får du et prøvebilde, hvor er logoen/navnet på firmaet/personen henn? Jo, midt på bildet. Gjerne midt i tryne på den personen han/hun har tatt bilde av. Hans Wilhelm: Jeg kommer til å fortsette med signaturen. Men som forklart over så vet du hvorfor. The StigMeister: Takk, ble fornøyd selv også. Utrolig fin bil den blå'e E30 der. Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Veldig mye fine bilder, men liker ikke størrelse og plassering av signatur på flere av bildene. Forklaring på hvorfor står i posten ovenfor :- ) MVH Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 driver du fotograf firma, eller selger bildene for penger? da kan jeg forstå det! men ellers ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Planen er vell å selge de :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 men da er det forståelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Mye kule bilder! Men jeg syns du kutter litt uheldig innimellom. Feks på den røde e36en som får bytta dekk, så er hele høyre siden av bildet tomt for motiv, mens du ikke fikk med hele bilen.. Det jeg pleier å gjøre, er å la være å zoome helt inn, for å være sikker på at jeg ikke klipper vekk viktige momenter i bildet, som jeg gjerne ikke ser før jeg har bildene på pcen. For så å klippe dem til etterpå, så får jeg med alt jeg vil. Ellers jeg egentlig det bildet som var kulest, var det med "fisheye"linse på panseret til den svarte e34?en med brede chromenyrer.. Gjør du noen form for etterbehandling? Jeg ser for meg at en del av bildene dine kunne blitt mye mer dramatiske dersom du hadde lekt litt med kontrast osv.. Ellers hadde jeg droppet en ødeleggende signatur på bildene før "jeg blir kjent". Ettersom jeg vil si det er bedre at folk bruker bildene mine, som bidrar til at jeg blir kjent, enn at de ikke bruker dem- og jeg går glipp av pr'en.. Dersom jeg hadde hatt en plan om å bli kjent da, vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Begynner å komme seg på foto fronten nå Mathias, men litt konstruktiv kritikk; - For all del, dropp signaturopplegget!! Det gjør at man blir trukket vekk fra selve objektet og ender med å sitte å lese navnet ditt, noe som gjør utrolig mye negativt. - Tendenser til utbrenthet på diverse bilder. - Mange av utsnittene er ubrukelige, du er nødt til å få bilen på riktig plass i bildet. - Når det gjelder biler som kjører i fart må du lære deg å panorere, ser så utrolig mye bedre ut. Ellers liker jeg det jeg ser, fleste parten av bildene av den gullfarga E46'en er veldig bra materiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Takktakk, kan vell prøve å få inn ei ramme da. Og prøve med navnet nede i hjørnet. Godt med litt konstruktiv kritikk fra folk som har tatt bilder før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kmv91 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Bildene var pene de, men den signaturen din blir i drøyeste lage, det var opptil flere bilder der som jeg kunne tenkt meg å ha som bakgrunnsbilde eller noe i den duren, men "Copyrighten" tar fullstendig overhånd på alle bildene. Blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 haha, Morten ble jo moddellen sjøl! pene bilder Mathias;) kanskje du kunne tatt noen bider av min en gang også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå