Mr.Silver Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Vært på gs å siklet nå da ? hehe.. Funnet ut navnet på det stoffet du har brukt på traversen nå da Olav ? Venter fortsatt jeg Eller er det noen so har ett stoff å anbefalle kansje?
Olav Otterlei Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Vært på gs å siklet nå da ? hehe..Funnet ut navnet på det stoffet du har brukt på traversen nå da Olav ? Venter fortsatt jeg Eller er det noen so har ett stoff å anbefalle kansje? Hehe..skummelt å dra dit skal jeg si deg Ja fan det var d ja. Var ett sånn stoff som man brukte på stålgjerder og lignende, smør rett på rust og alt, men pussa jo den av seff. Kjøpte det på montør. En bitte liten rød boks til drøye to hundre kroner. Skal skrive d ned i morra, ligg i verkstedet shø Vil ikke bytte taktrekk da gut?
Mr.Silver Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Kjempe flott om du skriver det ned i morgen Fått blod på tann anngående E30n min jeg også nå Skal prøve å starte innsveising av plater der det var rust når jeg kommer hjem nå Lyst på taktrekket mitt altså ? Desverre ikke til salgs...
Olav Otterlei Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Kjempe flott om du skriver det ned i morgen Fått blod på tann anngående E30n min jeg også nå Skal prøve å starte innsveising av plater der det var rust når jeg kommer hjem nå Lyst på taktrekket mitt altså ? Desverre ikke til salgs... Skal prøve og huske på det i dag Ja skjønner ikke hvorfor du har engasjert deg mer i E30'n drive å kjøre rundt på sa nye bilene der går ikke vettu, blir alt for stille Men var nå vel ett bra eksemplar det du hadde også? beholde m-tech 1 stylinga ja? Hehe..ja det er nesten det eneste på bilen som ikke er bytta ut nå tror jeg
Mr.Silver Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Trodde den var tilnærmet rustfri, men har jo vært rammebytte på denne bilen. Slik at fra baksetet og bakover er det litt rust. Grunnet det er det eneste som er igjen av orginal bilen som har gått på sunnmøre i mange år. Fronten er tysk.. så godt som rustfri. Eneste rusta jeg har igjen nå er i takluka, som skal skiftes, også litt i det ene dempertårnet..
winchester Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Mr.Silver, har du prosjekttråd på den E30'en din?
Mr.Silver Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Mr.Silver, har du prosjekttråd på den E30'en din? Hei.. har desverre ikke det Siden det har vært så lite framgang så har jeg ikke laget det enda.. men har en masse bilder fra før demontering, under demontering, etter utkapping osv
winchester Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Da fyrer du opp en liten prosjekttråd, vil se E30'en din! Beklager for off-topic Pocolav!
Olav Otterlei Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Vært i verkstedet og montert igjen. Ble tectylering i dag, ett strøk i morgen også så ferdi. Kompis av meg som tar seg av det Her har du middelet jeg brukte på traversen Kenneth Mørke og dårlige bilder Samme her og
Olav Otterlei Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Trodde den var tilnærmet rustfri, men har jo vært rammebytte på denne bilen. Slik at fra baksetet og bakover er det litt rust. Grunnet det er det eneste som er igjen av orginal bilen som har gått på sunnmøre i mange år. Fronten er tysk.. så godt som rustfri. Eneste rusta jeg har igjen nå er i takluka, som skal skiftes, også litt i det ene dempertårnet.. Såpass ja..hvorfor ikke bytta ut hele ramma? jaja Er vel ikke akkurat så rammet da egentlig av rust fin arbeid
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Vært kjekt med noen kommentarer da..innspill e.l.
winchester Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Ser bra ut med tektyleringen, rengjorde/slipte du overflatene først eller bare sprayet du på det gamle?
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Ser bra ut med tektyleringen, rengjorde/slipte du overflatene først eller bare sprayet du på det gamle? Ja blir bra det siste strøk i dag. Brukte stålbørste litt på det værste og så stima bilen med høytrykksstimer etterpå. Gulleren
winchester Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Ah, okey Skal gjøre det samme med min når den tid kommer, gleder meg så sinnsykt! Skal se "nesten fabrikkny" ut i et par dager før den blir skitten ;D
Mr.Silver Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Trodde den var tilnærmet rustfri, men har jo vært rammebytte på denne bilen. Slik at fra baksetet og bakover er det litt rust. Grunnet det er det eneste som er igjen av orginal bilen som har gått på sunnmøre i mange år. Fronten er tysk.. så godt som rustfri. Eneste rusta jeg har igjen nå er i takluka, som skal skiftes, også litt i det ene dempertårnet.. Såpass ja..hvorfor ikke bytta ut hele ramma? jaja Er vel ikke akkurat så rammet da egentlig av rust fin arbeid Der kom endelig stoffet du brukte også ja hehe.. Reglene var vell at du kunne ta en del bil fra tyskland og skøyte sammen med din gamle bil. Feks. frontskadet, så beholdt de hekken, slik som på min også slo de inn rammenummeret til den opprinnelige norske bilen på batteriplata framme i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå